Productie sinds de zomer

Moderator: Chantal

Plaats reactie
EskilE

Productie sinds de zomer

Bericht door EskilE »

Zoals jullie weten ben ik niet al te snel met mijn foto's; maar hier dan wel meteen een hele bulk bij elkaar!

Kleine verrassing voor de juffen van Yip en Sven aan het einde van het schooljaar; ieder klein bolletje had ik in een mooie doos met strik verpakt. Zag er feestelijk uit!
Afbeelding

Afbeelding

Verjaardagskado
Afbeelding

Zwembad met een paar waterpolo'ers voor de verjaardag van Sven. Met dank aan het steentjes uitdruk dingetje van Corin@!! Op de zijkant staat: Het Y, dat is de naam van de polovereniging.
Afbeelding

Afbeelding

Voor het feestje van Sven; een Dungantaart, met dank aan Chantal die de Dungans geprint heeft.
Afbeelding

Afbeelding

De tractatie; cupcakes met een postzegel met de foto van Sven.
Afbeelding

Afbeelding

Een bloementaartje voor mijn eigen verjaardag. Wederom het uitdrukdingetje van Corin@ gebruikt.
Afbeelding

Vorig weekend, de verjaardagen van Pjotr en Yip gevierd. Niet al te veel tijd, daarom cc's, cheesecake met fruit en appeltaart.
Afbeelding

Afbeelding
EskilE

Bericht door EskilE »

mamawanda schreef:Jaaaa, die dungans, ik weet het ook nog.
Alex dacht dat er echte op de taart lagen, megacool!!

En ja, allemaal heel er mooi, knap, fleurig etc.
E de laatste, is het een kwarktaart? Met die verse vruchten erop, dat ziet er toch ook erg geslaagd uit!
Ja, kwarktaart/cheesecake hoe je het ook noemen wilt. Het was een beetje een gokje. Ik was aan het tellen, en was op de ochtend van het feestje niet helemaal zeker of ik voldoende gebak zou hebben. Er moest dus nog iets bij. Toen snel een recept voor cheescake uit een boek geplukt. Nog nooit eerder gemaakt... als ik 'm nog een keer zou maken, zou ik iets scheutiger zijn met de gelatine, het was nu nmaar nét stijf genoeg.
Wel veel lekkerder overigens dan de a- la- minute- uit- een- pak- kwarktaart!!
MarionW

Bericht door MarionW »

Weet je.. als je bakker bent kun je morgen aan de slag in Noorwegen. Je nieuwe werkgever betaalt je verhuizing, zoekt een huis voor je en regelt school en kinderopvang. Zo'n enorm tekort hebben ze daar. Dus als het op een andere manier niet lukt kun je altijd nog banketbakker worden :P

MOOI!
Plaats reactie