Kapot geschrokken en Kenwood patissier kapot

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Nancy
J&J MAURITIUS
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Kapot geschrokken en Kenwood patissier kapot

Bericht door Nancy »

Pffff, ik dacht even snel een cake te maken. Mixer op het aanrecht, draaide vrolijk. En opeens Boem, keiharde knal, de hele mixer (4,5kg) op de grond.

Waarschijnlijk eraf getrilt. Nu stond hij niet helemaal achteraan, maar het was toch zeker 15-20 cm tot de rand. En van 4,5 kg verwacht je niet dat het zomaar van je aanrechtblad aftrilt. Hij draait nog wel, maar met vreemde bijgeluiden. Dus maar even niet meer gebruiken nu, voordat ik 'm nog verder sloop.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Gebruikersavatar
lineke
J&J SANTORINI
Berichten: 2854
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 10:37 pm

Bericht door lineke »

Oeh, dat is zeker schrikken.
Hoe is het met je vloer?
Ons laminaat zou er niet beter op geworden zijn denk ik.
Saskia 12-04-2005
Nienke 11-12-2006
Gebruikersavatar
Nancy
J&J MAURITIUS
Berichten: 5781
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Bericht door Nancy »

Mijn hart loopt nog te bonzen. Vloer is gelukkig niets mee aan de hand, grindvloer, dus een kleine onregelmatigheid valt sowieso niet op. Maar ik baal wel, had juist een paar taarten in de planning, volgende week is Yara jarig. En gewoon al dat gedoe erom heen, terug naar de winkel. Zo'n ding mag niet van een aanrecht aftrillen. Maarja, recht hebben en recht krijgen is in Nederland een wereld van verschil.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Gebruikersavatar
Chantal
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13448
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:38 am

Bericht door Chantal »

zo, das wel even schrikken! die van mij wandelt niet gelukkig als ie draait. die kleine philips trouwens wel. jij had hem toch ook bij de makro vandaan? of in ieder geval dezelfde kenwood?
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Sinder

Bericht door Sinder »

oooh lekker dan zeg! Gewoon effe goedkoop mixertje aanschaffen om toch die taarten te kunnen maken? Ik moet eerlijk zeggen dat ik al 12 jaar dezelfde goedkope handmixer van de kermis heb en hij doet het nog altijd goed.
Anja

Bericht door Anja »

Zo das zeker even schrikken.

Hopelijk werken ze gewoon mee in de winkel.
Lien

Bericht door Lien »

anders koop je zo'n mooie nieuwe, bij H eine heb je soms leuke aanbiedingen?
Gebruikersavatar
mAmArianne
J&J SANTORINI
Berichten: 3268
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:39 pm

Bericht door mAmArianne »

Oh Nancy écht?? Wat balen zeg! Ik hoop voor je dat je het echt op garantie kunt verhalen. Het verbaasd dat het ding gewoon is gaan wandelen, hij is toch zwaar genoeg om dat niet te doen!
°°Nad¡ne°°2005°°Mer|e°°2008°°Mar¡jn°°2012°°
Lien

Bericht door Lien »

mAmArianne schreef:Oh Nancy écht?? Wat balen zeg! Ik hoop voor je dat je het echt op garantie kunt verhalen. Het verbaasd dat het ding gewoon is gaan wandelen, hij is toch zwaar genoeg om dat niet te doen!
en te zwaar om het wel te doen!

Echt dit mag niet kunnen hoor!
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12052
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Bericht door Esther »

Lien schreef:anders koop je zo'n mooie nieuwe, bij H eine heb je soms leuke aanbiedingen?
:lol:

De mijne staat zo vast als een huis, die schuift echt niet. Had je hem op een hoge stand? En was de boter nog hard?
Kan me niet voorstellen dat dit gebeurd is. Maar kan me wél voorstellen dat je je rotschrok!
Cindy

Bericht door Cindy »

Zo dat zal vast een klap gegeven hebben! Waren de meisjes niet geschrokken?
Hopelijk krijg je snel een nieuwe via de garantie.
Suzanne

Bericht door Suzanne »

oh jeeh! Dat moet toch niet kunnen zou je denken. Hopelijk kun je je klacht kwijt... bij iemand die niet kijkt als een schaap hoe je uitlegt dat je mixer is gaan wandelen.
Anja

Bericht door Anja »

Ben je al teruggegaan Nancy? en hoe is dat afgelopen?

Of heb je nog geen tijd gehad/zin gehad?
Plaats reactie