De taart voor Ben Saunders zijn dochtertje..
Moderator: Chantal
En alle topics over The Voice of Holland ook gemist de afgelopen weken?yellowrose schreef:Zet mij dan ook maar in het rijtje van suffe dozen, maar ik weet ècht niet wie het is en RTL of welke Nederlandse zender kan ik hier niet krijgenGootje schreef:Deze hoort hier niet thuis hoor, die hoort in de sticky met suffe vragen!ysje schreef:Gave taart hoor, helemaal de reacties op zijn hyves.
Maar who the ... is Ben Saunders!![]()
Als ik Google krijg ik verschillende foto's volgens mij. Is het die met die bril?![]()
![]()
.
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
niet alleen de ouders!fredje schreef:zijn broer is nu bij popstars aan het zingen
Tis toch wat voor die ouders, zitten ze daar weer in het publiek.
Die gaan van de ene naar de andere show.
eigenlijk zou ben de taart vandaag halen omdat dochtertje morgen jarig is.
maar dat kon niet, want hij ging mee naar popstars met zijn broer. en broer gaat ook weer mee naar the voice

Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
haha, leuk, zo hechtChantal schreef:niet alleen de ouders!fredje schreef:zijn broer is nu bij popstars aan het zingen
Tis toch wat voor die ouders, zitten ze daar weer in het publiek.
Die gaan van de ene naar de andere show.
eigenlijk zou ben de taart vandaag halen omdat dochtertje morgen jarig is.
maar dat kon niet, want hij ging mee naar popstars met zijn broer. en broer gaat ook weer mee naar the voice
Ik vind het ook typisch een gezin waar een real life soap over gaat komen. Allemaal van die typische en opvallende "karakters"