vulling
Moderator: Chantal
vulling
Frambozenbavarois (kant en klaar) en chocomousse (ook kant en klaar), is dat een lekkere combi? Ik wil eventueel nog wat lemoncurd onder de chocomousse doen.
Als de kant en klare bavarois niet geschikt is, wat kan ik dan doen met frambozen zonder het zelf te moeten maken? Jam liever niet. De chocomousse zal er wel in zitten, net zoals de lemord curd eronder. VOor mij is een taart niet compleet zonder lemoncurd. Ik wil trouwens afsmeren met witte chocopasta.
Als de kant en klare bavarois niet geschikt is, wat kan ik dan doen met frambozen zonder het zelf te moeten maken? Jam liever niet. De chocomousse zal er wel in zitten, net zoals de lemord curd eronder. VOor mij is een taart niet compleet zonder lemoncurd. Ik wil trouwens afsmeren met witte chocopasta.
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)
Hoe dan ook, we redden het
Kom je vrijdag dan taart eten op de verjaardag van P ieterMartine-mv-Lucas schreef:moet heel goed kunnen volgens mij!
Wanneer kom je m brengen?

Normaal maak ik ook zelf, maar ik heb dus totaal geen tijd daarvoor morgen. De taart zelf wordt al een 'probleem'.....Annemarie schreef:Mij doe je geen plezier met deze combi's. Ik maak de vullingen tegenwoordig zelf, is nog lekkerder dan de toetjes.

klinkt wel lekker. alleen zou ik juist afsmeren met citroenbotercreme ipv witte pasta.
en die witte pasta onder de chocomousse doen.
maar goed.. ik ben eigenlijk van de óf helemaal chocoladetaart óf van de fruittaart (met jam en bavarois of zo).
alleen heb ik ontdekt dat kersenvlaaivulling in combi met chocomousse erg lekker is.
maar goed.. ik ben eigenlijk van de óf helemaal chocoladetaart óf van de fruittaart (met jam en bavarois of zo).
alleen heb ik ontdekt dat kersenvlaaivulling in combi met chocomousse erg lekker is.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
hmm, dat is ook een idee voor het afsmeren.Chantal schreef:klinkt wel lekker. alleen zou ik juist afsmeren met citroenbotercreme ipv witte pasta.
Ik vind helemaal choco juist veel te zwaar. Ik zal daarom ook nooit voor eigen gebruik een chocobom maken. Gelukkig maar dat smaken verschillen