vulling

Moderator: Chantal

Plaats reactie
Ilse501
J&J HAWAII

vulling

Bericht door Ilse501 »

Frambozenbavarois (kant en klaar) en chocomousse (ook kant en klaar), is dat een lekkere combi? Ik wil eventueel nog wat lemoncurd onder de chocomousse doen.

Als de kant en klare bavarois niet geschikt is, wat kan ik dan doen met frambozen zonder het zelf te moeten maken? Jam liever niet. De chocomousse zal er wel in zitten, net zoals de lemord curd eronder. VOor mij is een taart niet compleet zonder lemoncurd. Ik wil trouwens afsmeren met witte chocopasta.
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)

Hoe dan ook, we redden het
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Mij doe je geen plezier met deze combi's. Ik maak de vullingen tegenwoordig zelf, is nog lekkerder dan de toetjes.
Althea
J&J SANTORINI

Bericht door Althea »

Mmm, mij lijkt het een super combi!
Althe@, mv I.sis (nov 2005)
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

Martine-mv-Lucas schreef:moet heel goed kunnen volgens mij!
Wanneer kom je m brengen?
Kom je vrijdag dan taart eten op de verjaardag van P ieter ;-)
Annemarie schreef:Mij doe je geen plezier met deze combi's. Ik maak de vullingen tegenwoordig zelf, is nog lekkerder dan de toetjes.
Normaal maak ik ook zelf, maar ik heb dus totaal geen tijd daarvoor morgen. De taart zelf wordt al een 'probleem'..... :?

Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

klinkt wel lekker. alleen zou ik juist afsmeren met citroenbotercreme ipv witte pasta.
en die witte pasta onder de chocomousse doen.

maar goed.. ik ben eigenlijk van de óf helemaal chocoladetaart óf van de fruittaart (met jam en bavarois of zo).

alleen heb ik ontdekt dat kersenvlaaivulling in combi met chocomousse erg lekker is.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Chantal schreef:maar goed.. ik ben eigenlijk van de óf helemaal chocoladetaart óf van de fruittaart (met jam en bavarois of zo).
Dat is precies waarom Ilse's idee mijn smaak niet is.

Maar zoals Chantal het voorsteld lijkt het mij al lekkerder, wij hebben schijnbaar dezelfde smaak.
Suzanne

Bericht door Suzanne »

Chantal schreef: alleen heb ik ontdekt dat kersenvlaaivulling in combi met chocomousse erg lekker is.
ja dat vind ik ook altijd een toppertje, en dan chocobiscuit...
Ilse501
J&J HAWAII

Bericht door Ilse501 »

Chantal schreef:klinkt wel lekker. alleen zou ik juist afsmeren met citroenbotercreme ipv witte pasta.
en die witte pasta onder de chocomousse doen.

maar goed.. ik ben eigenlijk van de óf helemaal chocoladetaart óf van de fruittaart (met jam en bavarois of zo).

alleen heb ik ontdekt dat kersenvlaaivulling in combi met chocomousse erg lekker is.
hmm, dat is ook een idee voor het afsmeren.
Ik vind helemaal choco juist veel te zwaar. Ik zal daarom ook nooit voor eigen gebruik een chocobom maken. Gelukkig maar dat smaken verschillen ;-)

Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

ja idd :)
te zwaar vind ik een taart nooit (helaas ;) )
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Plaats reactie