Maar goed, ik ga later meedenken, moet nu even de dagelijkse doe dingen doen...
Moderator: Chantal
Hmmm, ik lees net mijn post weer even terug en het staat er anders dan ik bedoel, met die rozen. Ik bedoel: Die rozen zijn zo mooi van zichzelf en ze springen er zo mooi uit (omdat alles wit is en de rozen wat rozigs) dat ze niets extra's nodig hebben. dat ze zo de blikvanger zijn. Ik bedoel dus niet dat je ze niet terug moet laten komen omdat ze roze zijn en dan niet mooi. Maar dus juist omdat ze roze zijn, dat ze wel alleen staand kunnen.artcoco schreef:Ja echt wel!Mon schreef:alle opmerkingen zijn meegenomen. Succes!!
De rozen zijn inderdaad een beetje roze gedust. Ach, ik kijk wel hoe het uitkomt straks.
Moet ik toch een keer de mix gaan maken dus - met en zonder smaakje. Maarja, dan proef je het weer los van het biscuit - ik ga natuurlijk niet zomaar een taart maken om even voor te proeven... (mijn arme lijntje!).
Ach, als iedereen roept dat die mix lekker is, dan moet het gewoon zo zijn.
En de taart "plak" ik wel op het onderbord, maar de bovenste staat straks op die ballen, dus dat is wel losjes. Het Wilton bord dat erbij hoort is nu uitverkocht, dus ik ga gewoon een cake druk van 20 cm als onderbord van de bovenste taart proberen, in elk geval stevig.