De sweet 16 is voor een nichtje, als verrasssing. Ik had daarnet haar moeder aan de lijn, vol lof! Zo mooi had ze niet verwacht, wat mooi, echt geweldig, ooooh ze is er zo blij mee, de foto's staan al op hyves, enz. Ik ben ook blij dus

Moderator: Chantal
Ik kwam niet uit, maar heb goed gekeken wat de 'achterkant' moest worden. Ik vond het niet eens zo storend. Misschien kan ik er vanmiddag nog een foto van maken. De plooien zijn echt heel simpel! Ik had de omtrek berekend en toen 16 stroken van 5x15 cm gesneden. Een randje dubbel vouwen en op de taart leggen. Kwam precies uit! Het enige wat ik de volgende keer anders zou doen is de taart eerst op stapelen en dan pas de stroken erop. Nu waren ietsjes kort.Annemarie schreef:Prachtig weer, die strik ook, mooooiii. En die plooien dat lijkt mij heel moeilijk om netjes te doen.
Hoe kwam jij uit met het kussenpatroon aan de achterkant, ik wil die stempel ook graag.
En dit staat ook op mijn verlanglijst;
http://www.ellenscreativecakes.nl/shop/ ... der-2.html
Ja van siliconen, je bereikt er een kant effect mee, ik heb al gelezen dat het wel moeilijk te gebruiken is. Ik denk dat je er niet mee kunt stempelen omdat het zo flexibel is.diane76 schreef:Die jij graag wil is ook mooi, ik vraag me weel af of je hier ook mee kunt stempelen, hij is van siliconen toch?
Nee, kan je niet mee stempelen. Die druk je in een stuk marsepein/fondant en dan plak je het op de zijkant.diane76 schreef:Ik kwam niet uit, maar heb goed gekeken wat de 'achterkant' moest worden. Ik vond het niet eens zo storend. Misschien kan ik er vanmiddag nog een foto van maken. De plooien zijn echt heel simpel! Ik had de omtrek berekend en toen 16 stroken van 5x15 cm gesneden. Een randje dubbel vouwen en op de taart leggen. Kwam precies uit! Het enige wat ik de volgende keer anders zou doen is de taart eerst op stapelen en dan pas de stroken erop. Nu waren ietsjes kort.Annemarie schreef:Prachtig weer, die strik ook, mooooiii. En die plooien dat lijkt mij heel moeilijk om netjes te doen.
Hoe kwam jij uit met het kussenpatroon aan de achterkant, ik wil die stempel ook graag.
En dit staat ook op mijn verlanglijst;
http://www.ellenscreativecakes.nl/shop/ ... der-2.html
Die jij graag wil is ook mooi, ik vraag me weel af of je hier ook mee kunt stempelen, hij is van siliconen toch?