Gezocht, onderdeel sugercraftgun, update
Moderator: Chantal
Gezocht, onderdeel sugercraftgun, update
Ik zoek een schroefdopje voor mijn sugercraftgun, dat ding waarmee je de schijfjes vast zet. Iemand een kapote gun, waarvan dit onderdeel nog wel intakt is?
Laatst gewijzigd door Annemarie op wo mei 04, 2011 5:55 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Via het taartenforum heeft iemand het dopje naar me toegestuurd, ze hoefde er niets voor te hebben, zelf de portokosten niet, hoe aardig???!!! En dan zeg ik erbij dat het taartenforum helemaal niet ons kent ons is zoals hier.
Ik ga haar natuurlijk wel bedanken en vind het daarom erg handig dat ze haar complete adres op de achterkant van de enveloppe heeft gezet
.
Ik ga haar natuurlijk wel bedanken en vind het daarom erg handig dat ze haar complete adres op de achterkant van de enveloppe heeft gezet

Wat fijn zeg! En wat aardig! Toevallig kwam ik de mijne van de week weer tegen (toen ik mijn kisten aan het uitzoeken was, dus niet geheel toevallig
) en moest aan je denken.
Kom je vaak op het DLT-forum? Ik kijk en lees er veel, maar post eigenlijk nooit iets...

Kom je vaak op het DLT-forum? Ik kijk en lees er veel, maar post eigenlijk nooit iets...
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009