Prinsessentaart

Moderator: Chantal

Plaats reactie
diane76
J&J SANTORINI

Prinsessentaart

Bericht door diane76 »

Voor een complete onbekende. Wel gek om een taart te maken voor een meiske dat ik niet ken, maargoed, wel leuk natuurlijk! De moeder had prinsessen gestuurd, die moesten erop. Wat een hoop prinsessen voor een relatief kleine taart! Er moest ook nog een foto op van de jongedame in kwestie. Hij is net af, morgenochtend wordt de taart opgehaald.

Afbeelding Afbeelding

Afbeelding Afbeelding
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
channiemam
J&J HAWAII

Bericht door channiemam »

mooi!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
muppet
J&J HAWAII

Bericht door muppet »

mooi, een echte prinsessentaart. Idd wat veel poppetjes, maar niet te.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

heel mooi geworden hoor!!
meiske zal er blij mee zijn :)
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Annemarie

Bericht door Annemarie »

Inderdaad veel prinsessen, maar het is wel een leuke en makkelijke manier om een taart op te leuken. Heb je de paal met linten zelf bedacht? Leuk iig, de hele taart is weer een plaatje.
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

De moeder had plaatjes, dus de paal heb ik niet zelf verzonnen. Ik heb 'm nog wat ingekort, hij was wat lang vond ik. Ik vind wel dat er erg veel prinsessen op staan, eerst had ik andere maten taart, maar daar pasten ze niet allemaal op...

Voor komende maand moet ik voor deze mensen een toy story taart maken en leveren ze ook poppetjes aan. Het voordeel is wel dat je op een vrij makkelijke manier een gezellige taart!
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Annemarie

Bericht door Annemarie »

diane76 schreef:De moeder had plaatjes, dus de paal heb ik niet zelf verzonnen. Ik heb 'm nog wat ingekort, hij was wat lang vond ik. Ik vind wel dat er erg veel prinsessen op staan, eerst had ik andere maten taart, maar daar pasten ze niet allemaal op...

Voor komende maand moet ik voor deze mensen een toy story taart maken en leveren ze ook poppetjes aan. Het voordeel is wel dat je op een vrij makkelijke manier een gezellige taart!
En van dit soort poppetjes heb je ook van Hello Kitty, Dora, Bob de Bouwer, etc. Ik houd niet zo van boetseren en puzzelen 8) .

En van Toy Story een speelgoed kist taart met het deksel open en daar alle poppetjes in, of wat ga je doen?
bianca

Wauw !!

Bericht door bianca »

Mooi !!

idd erg vol maar het stoort zeker niet en ik weet zeker dat het meisje er erg blij mee is !
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Hele mooie taart. het zijn inderdaad veel prinsessen, maar wel erg leuke poppetjes.
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Annemarie

Bericht door Annemarie »

mamawanda schreef:
Annemarie schreef:
En van dit soort poppetjes heb je ook van Hello Kitty, Dora, Bob de Bouwer, etc. Ik houd niet zo van boetseren en puzzelen 8) .

En van Toy Story een speelgoed kist taart met het deksel open en daar alle poppetjes in, of wat ga je doen?
Ik vind boetseren ook niet leuk (puzzelen dan weer wel :wink: )
Maar ook omdat de geboetseerde figuurtjes toch door het gebruik van gumpaste (of hoe dat ook heet) oneetbaar zijn geworden. Als het dan toch oneetbaar is kan je er mi net zo goed plastic op zetten.

Puzzelen houdt het eetbaar en dus heb ik (gevoelsmatig hoor!) meer eer van mijn werk.
Plus dat de jarige met zo'n plasticpoppetje nog een leuk kadootje/aandeken heeft. De meeste kinderen die ik ken eten liever het puzzelplaatje dan de taart, dus dat doe je niet voor niets nee (en blijf ik ook wel doen).
diane76
J&J SANTORINI

Bericht door diane76 »

Annemarie schreef:
mamawanda schreef:
Annemarie schreef:

Ik vind boetseren ook niet leuk (puzzelen dan weer wel :wink: )
Maar ook omdat de geboetseerde figuurtjes toch door het gebruik van gumpaste (of hoe dat ook heet) oneetbaar zijn geworden. Als het dan toch oneetbaar is kan je er mi net zo goed plastic op zetten.

Puzzelen houdt het eetbaar en dus heb ik (gevoelsmatig hoor!) meer eer van mijn werk.
Plus dat de jarige met zo'n plasticpoppetje nog een leuk kadootje/aandeken heeft. De meeste kinderen die ik ken eten liever het puzzelplaatje dan de taart, dus dat doe je niet voor niets nee (en blijf ik ook wel doen).
Op zich vind ik boetseren wel leuk, maar liever geen bestaande figuurtjes. Het moet wel echt lijken! En even 8 prinsessen boetseren, nee dank je... Puzzelen vind ik ook leuker om te doen, hoewel het 3d effect van boetseren me ook wel weer aanspreekt.

De moeder wilde juist zulke figuurtjes omdat het meiske er dan meteen mee kon spelen. De TS-taart gaat het bed van ANdy worden, met de figuren erop of ernaast. Ook tweelaags. Ik denk het bed en de onderste het kleed of iets wolkerigs, ik moet er nog even over nadenken. Ze wilde iig de naam van het jongetje in speelgoedblokken, O wen 2 jaar, en dat samen met de poppetjes wordt ook weer erg druk.

http://www.google.nl/search?q=toy+story ... 20&bih=887

Ik zal eens kijken of ik die poppetjes kan vinden, C hiara was erg verdrietig dat die prinsessen niet voor haar waren...
Groetjes Diane

S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Jeanet

Bericht door Jeanet »

wow leuk zeg en die linten wat leuk gedaan.
Sinder

Bericht door Sinder »

ik vind hem wel superleuk. Dat volle past er ook weer bij vind ik, bij het thema en idd moeder heeft wel gelijk, ze kan er nog mee spelen nu!
Plaats reactie