Mijn topper van vandaag (dubbele betekenis ;-) )
Moderator: Chantal
Mijn topper van vandaag (dubbele betekenis ;-) )
Vandaag mijn eerste bruidstaart gefabriceerd. Ik vond het hele proces ontzettend spannend, maar toen er eenmaal gestapeld was en de topper stond, viel er een last van mijn schouders (met dank aan Bianca voor de goede voorbereidingen) en heb ik breed grijnzend (hihi) de taart verder af gedecoreerd. Aanschouw mijn juweeltje van vandaag (valt het op dat ik best een beetje trots ben ). Hij is 30 cm, 25 cm, 20 cm en iedere taartlaag is gevuld met een laag Mona citroentoetje en een laag lemoncurd en slagroom.
De letter topper
cc's
Het geheel
Van verschillende mensen al complimenten gehad:
Kok: Zo, die is mooi, heb je die helemaal zelf gemaakt. Mooi strak. Ik zie ze van een echte banketbakker wel minder voorbijkomen.
Zus van schoonzusje en vriendin van de bruid smste me nog: Taart is prachtig en heel erg lekker!
Hopelijk is het bruidspaar ook zo tevreden. Zal ik vast wel horen, ik moet nog betaald worden
De letter topper
cc's
Het geheel
Van verschillende mensen al complimenten gehad:
Kok: Zo, die is mooi, heb je die helemaal zelf gemaakt. Mooi strak. Ik zie ze van een echte banketbakker wel minder voorbijkomen.
Zus van schoonzusje en vriendin van de bruid smste me nog: Taart is prachtig en heel erg lekker!
Hopelijk is het bruidspaar ook zo tevreden. Zal ik vast wel horen, ik moet nog betaald worden
Laatst gewijzigd door Mon op vr jul 01, 2011 8:26 pm, 3 keer totaal gewijzigd.
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
- channiemam
- J&J HAWAII
-
- J&J SANTORINI
- AstridJordi
- J&J SANTORINI
Mon, wat een PRACHTIGE taart! De kussentjes zijn heel mooi, de bloemetjes allerschattigst, de topper helemaal top! En zo'n lint, zo sjiek!
Meid, dat heb je echt goed gedaan! Het bruidspaar kan niet anders dan dik tevreden zijn.
Meid, dat heb je echt goed gedaan! Het bruidspaar kan niet anders dan dik tevreden zijn.
Groetjes Diane
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
S erena, feb 2002
M aria, jun 2003
C hiara, nov 2007
E nea, sep 2009
Berichtjes van de bruid :
Via SMS:
Haai. De taart zag er prachtig uit!! Zo Mooooi en ook erg lekker! Veel leuke berichten gehoord over de taart. Ik stuur je zsm een mooie foto.
En later nog via de mail:
De taart overtrof alle verwachtingen!! Hij was prachtig!! En heerlijk! We hebben hele leuke reacties gehad. Iedereen vond em mooi en lekker.
De cupcakes waren ook super. Lana heeft er 3 gehad we hadden toch genoeg.
Als ik jou was zou ik er werk van maken. Je hebt talent!! Hoppa eigen website en los! Wij regelen de vanmondtot mond reclame wel super!
Via SMS:
Haai. De taart zag er prachtig uit!! Zo Mooooi en ook erg lekker! Veel leuke berichten gehoord over de taart. Ik stuur je zsm een mooie foto.
En later nog via de mail:
De taart overtrof alle verwachtingen!! Hij was prachtig!! En heerlijk! We hebben hele leuke reacties gehad. Iedereen vond em mooi en lekker.
De cupcakes waren ook super. Lana heeft er 3 gehad we hadden toch genoeg.
Als ik jou was zou ik er werk van maken. Je hebt talent!! Hoppa eigen website en los! Wij regelen de vanmondtot mond reclame wel super!
Mama van 3 geweldige meiden; L!nde (05-08-2002) en Z€nne (09-02-2004) en M@re (31-10-2005) en 1 superzoon; J€ns (01-02-2010)
Oh Annemarie, jij wilt wel met mij samen? Jij bent echt heel goed en maakt superperfecte taarten. Wat een compliment voor mij.Annemarie schreef:Wauw Monique wat een geweldig commentaar. Zullen wij dan ook maar met zijn tweeen???
We gaan echt een keer meeten, Bianca jij en ik. Na mijn vakantie?