Niet leuk. Die tandjes zijn ook nog zo scherp (ik neem aan dat het ook een jong kindje was) en doen al snel zeer.
Ik heb aan beide kanten gestaan. Jasmijn is een paar keer (flink) gebeten door haar nichtje. Vond ik heeel moeilijk.
Maar Linde heeft ook een tijdje gebeten. Het heeft bij Linde lang geduurd voordat ze ging praten (lees: pas sinds 2 maanden kan ze zich een beetje met woorden uitdrukken) en beet regelmatig of krabde of kneep hard. Vond dat ook erg lastig. Is heel moeilijk af te leren.
Hoe reageerde Liv erop?
:
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Oei, Benthe is ook een bijtertje. Haar voornaamste slachtoffer is wel haar zus maar op het kdv is het ook al een paar keer gebeurd. Benthe kan ook nog niet praten en in conflict redt zij zich met haar handen en tanden. Ik was wel blij dat ik de leidsters ingelicht had, voordat het op het kdv een keer gebeurde. Zij weten nu dat ze Benthe scherp in de gaten moeten houden, als zij een conflict met een ander kindje heeft (allebei hetzelfde speelgoed willen bijv.). Andere kindjes kunnen dat misschien samen oplossen, maar Benthe zet dan haar tanden erin. Ik vind het wel rot, maar het is erg moeilijk te voorkomen.
Ze heeft het er niet over gehad, ik vind het vooral zelf zo sneu. Zo'n afdruk vind ik best heftig.
Oh en Eve71ne, ik weet het hoor dat het frustratie van het andere kindjes is. Ik weet het ook wel, ik word ook niet boos oid maar vind het wel een beetje zielig
Toen ik haar kwam halen wilde ze niet meer buiten spelen want daar was ze gebeten. Arm ding. Ze zit op een groep van 1,5 tot 2,5 dus allemaal in die moeilijke, ik nog niet echt praten dus ik moet wat, leeftijd
oh wat sneu! Nee, dat is gewoon niet leuk..... hoe vaak t ook voorkomt en hoe normaal het ook is (op die leeftijd).
Het is toch niet open he? Zoniet, smeer er wat van dat vallen en stoten gel oid op.....
Hopelijk is ze het wel een beetje snel 'vergeten'en wil ze weer gewoon naar buiten.
Annigje schreef:oh wat sneu! Nee, dat is gewoon niet leuk..... hoe vaak t ook voorkomt en hoe normaal het ook is (op die leeftijd).
Het is toch niet open he? Zoniet, smeer er wat van dat vallen en stoten gel oid op.....
Hopelijk is ze het wel een beetje snel 'vergeten'en wil ze weer gewoon naar buiten.
Nee het is niet open en de leidsters hadden al wat van dat spul erop gesmeert. Ik zal er geen foto van maken Ik ben benieuwd hoe het ermorgenochtend uit ziet
annelinda schreef:Wat sneu voor Liv, hoop dat ze het snel vergeet.
Hoe ziet de beet er vandaag uit?
Erg he, ik ben vanochtend vergeten te kijken. Ik werk vandaag dus ik heb Liv gevoed en aangekleed en toen ben ik weggegaan. Was het zelf al weer vergeten