Mijn meisje is gebeten

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Dorien
J&J MALEDIVEN

Mijn meisje is gebeten

Bericht door Dorien »

En ondanks dat ik weet dat het kan gebeuren en dat het niet te voorkomen is en dat het kindje het doet uit frustratie en en en en....

vind ik toch sneu :( Ze heeft de afdruk nog in haar hand/pols staan.
Groetjes Dorien mv F(20) en L (15)
MarietteD
J&J MALEDIVEN

Bericht door MarietteD »

Achossie, arme Liv...
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Yvonne
J&J TEXEL

Bericht door Yvonne »

Ach wat sneu.

Heeft ze er veel last van?
Yvonne, Mama van Laura (2005), Jasper (2006), Anne (2009) en Emily (2012)
JasmijnLinde
J&J MAURITIUS

Bericht door JasmijnLinde »

Niet leuk. Die tandjes zijn ook nog zo scherp (ik neem aan dat het ook een jong kindje was) en doen al snel zeer.

Ik heb aan beide kanten gestaan. Jasmijn is een paar keer (flink) gebeten door haar nichtje. Vond ik heeel moeilijk.

Maar Linde heeft ook een tijdje gebeten. Het heeft bij Linde lang geduurd voordat ze ging praten (lees: pas sinds 2 maanden kan ze zich een beetje met woorden uitdrukken) en beet regelmatig of krabde of kneep hard. Vond dat ook erg lastig. Is heel moeilijk af te leren.

Hoe reageerde Liv erop?
:
Groetjes Rebecca, MAMA van
Jasmijn 16-10-2006
Linde 04-04-2009
Eve71ne
J&J HAWAII

Bericht door Eve71ne »

Oei, Benthe is ook een bijtertje. Haar voornaamste slachtoffer is wel haar zus maar op het kdv is het ook al een paar keer gebeurd. Benthe kan ook nog niet praten en in conflict redt zij zich met haar handen en tanden. Ik was wel blij dat ik de leidsters ingelicht had, voordat het op het kdv een keer gebeurde. Zij weten nu dat ze Benthe scherp in de gaten moeten houden, als zij een conflict met een ander kindje heeft (allebei hetzelfde speelgoed willen bijv.). Andere kindjes kunnen dat misschien samen oplossen, maar Benthe zet dan haar tanden erin. Ik vind het wel rot, maar het is erg moeilijk te voorkomen.
Meike 12-04-2006 en Benthe-08-09-2009

Zorgen moet je doen, niet maken
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Ze heeft het er niet over gehad, ik vind het vooral zelf zo sneu. Zo'n afdruk vind ik best heftig.

Oh en Eve71ne, ik weet het hoor dat het frustratie van het andere kindjes is. Ik weet het ook wel, ik word ook niet boos oid maar vind het wel een beetje zielig ;)

Toen ik haar kwam halen wilde ze niet meer buiten spelen want daar was ze gebeten. Arm ding. Ze zit op een groep van 1,5 tot 2,5 dus allemaal in die moeilijke, ik nog niet echt praten dus ik moet wat, leeftijd
Ann1gje
J&J SANTORINI

Bericht door Ann1gje »

oh wat sneu! Nee, dat is gewoon niet leuk..... hoe vaak t ook voorkomt en hoe normaal het ook is (op die leeftijd).
Het is toch niet open he? Zoniet, smeer er wat van dat vallen en stoten gel oid op.....
Hopelijk is ze het wel een beetje snel 'vergeten'en wil ze weer gewoon naar buiten.
Ann, mama van B (2006) en en F (2008)
debby
J&J SANTORINI

Bericht door debby »

Och wat sneu! Dat doet je moederhart pijn..
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

wat zielig! heeft ze er nog echt last van?
Trotse mama van J en T
Mariska
J&J SANTORINI

Bericht door Mariska »

Dat is gewoon niet leuk! Terecht dat je het zielig vindt!
Mama van Bas ( oktober 2008 ) en Nina ( december 2010 )
Twitter; @mariskavangilst
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Annigje schreef:oh wat sneu! Nee, dat is gewoon niet leuk..... hoe vaak t ook voorkomt en hoe normaal het ook is (op die leeftijd).
Het is toch niet open he? Zoniet, smeer er wat van dat vallen en stoten gel oid op.....
Hopelijk is ze het wel een beetje snel 'vergeten'en wil ze weer gewoon naar buiten.
Nee het is niet open en de leidsters hadden al wat van dat spul erop gesmeert. Ik zal er geen foto van maken ;) Ik ben benieuwd hoe het ermorgenochtend uit ziet
annelinda

Bericht door annelinda »

Wat sneu voor Liv, hoop dat ze het snel vergeet.

Hoe ziet de beet er vandaag uit?
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

annelinda schreef:Wat sneu voor Liv, hoop dat ze het snel vergeet.

Hoe ziet de beet er vandaag uit?
Erg he, ik ben vanochtend vergeten te kijken. Ik werk vandaag dus ik heb Liv gevoed en aangekleed en toen ben ik weggegaan. Was het zelf al weer vergeten :lol:
annelinda

Bericht door annelinda »

goed teken dat je het vergeten bent! Zij heeft er geen last meer van en jij bent vast ook over de schrik heen.
Plaats reactie