En daar ben ik ook weer.
Hier even een heul rustig dagje thuis, want ik heb een drukke week voor de boeg. Morgen begint mijn nieuwe werk. (joepie!) Maar mijn oude werk heb ik deze maand ook nog.
Maandag en dinsdag ben ik dan aan het werk in Utrecht.
Woensdag hebben we dan met alle collega's en vrijwilligers een barbeque van 16:00 tot 19:00, dus dan ben ik ook weg. (plus 3 uur reistijd)
Donderdag en vrijdag ben ik nog bij mijn oude baan aan het werk.
Dat wordt veel kolven!
Hopelijk trekken mijn borsten + productie dat.
Gelukkig drinkt L.otta goed uit de fles, dus dat komt wel goed.
De kleine dame wordt groot. Ze kijkt inmiddels alweer zoveel wijzer. Als ze op schoot zit, kijkt ze geregeld omhoog bij wie ook alweer en dan krijg je een hele lieve lach. Je merkt gewoon dat ze ons echt kent, bij anderen lacht ze minder snel nu.
Ze ligt veel op een kleed op de grond te spelen. Want door haar gedraai en gerol, ligt ze telkens klem tegen en tussen de spijlen en moet ze telkens 'gered' worden.
Ook vindt ze het geweldig om haar voetjes vast te houden en dan druk heen en weer te bewegen. Tis een lekker actief babietje. Op schoot zitten heeft ze maar kort de tijd voor.
Met voeden is dat natuurlijk ook te merken. Als er iets in de omgeving gebeurd, moet ze dat natuurlijk wel in de gaten houden.
Inmiddels is ze ook supervaardig in het zichzelf aanleggen. Vanuit alle hoeken kan ze ineens aanvallen, haha. Heel soms zit ze mis, auauauauau.
Ze drinkt denk ik nog steeds zo'n 7 keer. Heeft als tijden hetzelfde ritme, heerlijk. Alleen tijdje terug twee weken 'van de leg'. Of dat nou door zo'n sprongetje kwam of de 4,5 mnd dip?? Regeldagen? Ik merkte wel dat de tsr toen telkens later kwam dan normaal. Gelukkig is het nu weer normaal.
Vorige week is ze weer een nachtje met haar grote zus bij opa en oma geweest. Voorraadje mm mee en weer de opdracht dat als het op was, ze maar weer teruggebracht moest worden.
Zo konden we (mijn man en ik) donderdag en vrijdag goed doorwerken en donderdagavond zijn we samen de stad in geweest. Geshopt! En daarna lekker wijntje en kaasplankje.....
Bij M.irre moest ik er toendertijd niet aan denken om haar uit logeren te doen. Nu met L.otta was het zelfs al de tweede keer.
Hmmmm, ontaarde moeder.
Zelf natuurlijk wel gekolfd, maar minder vaak dan zij drinkt en ik kon zelfs meer in de vriezer terugleggen. Dus dat was ook weer mooi meegenomen!