zielig
zielig
Gisteren was Isk@nder op de creche. Hij zat in zo'n bedje met een hekje er voor. Hij moest poepen maar ze hoorden het niet.
Dus hij heeft in z'n bedje gepoept.
En hij heeft zo'n hekel aan viezigheid
En hij is al zo lang zindelijk
Lijkt me vreselijk als je moet poepen en je zit in een hokje. De hele dag vandaag is hij naar de wc gerend, terwijl hij eigenlijk helemaal niet moest poepen. Net weer een paar keuteltjes.
Zielig he?
Dus hij heeft in z'n bedje gepoept.
En hij heeft zo'n hekel aan viezigheid
En hij is al zo lang zindelijk
Lijkt me vreselijk als je moet poepen en je zit in een hokje. De hele dag vandaag is hij naar de wc gerend, terwijl hij eigenlijk helemaal niet moest poepen. Net weer een paar keuteltjes.
Zielig he?
Claudiac schreef:Ja, ik zal het eens vragen.
Van schrik had hij daarna over de voeten van de leidster geplast. Gelukkig had ze teenslippers aan en geen schoenen.

Had ze hem maar niet moeten opsluiten

Ja, niet leuk voor zo' n klein mannetje. Doet ie zo zijn best.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Nou inderdaad... ik kan me ook wel voorstellen dat het gebeurt: peuters slapen, een leidster gaat even stofzuigen, zoiets. Maar ik vind het ook echt sneu voor je mannetje!Mare schreef:ik vind het eigenlijk meer dan zielig. misschien ligt het aan mij, maar ik vind het ronduit onverantwoordelijk. nu moest hij "maar" poepen, maar als er iets ernstigs aan de hand was geweest hadden ze hem dus ook niet gehoord. dat is toch raar?
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Over het algemeen ben ik enorm tevreden over de opvang en de betrokkenheid van de leidsters. Ook ben ik blij dat ze zo open zijn geweest over wat er was gebeurd, en dat het dus niet een gewoon ongelukje was.
Thuis is het ook wel eens zo dat ik even het vuilnis wegbreng of even uit het zicht ben als ze in bed liggen. Dus ik heb er wel begrip voor.
Thuis is het ook wel eens zo dat ik even het vuilnis wegbreng of even uit het zicht ben als ze in bed liggen. Dus ik heb er wel begrip voor.