zielig

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Claudiac

zielig

Bericht door Claudiac »

Gisteren was Isk@nder op de creche. Hij zat in zo'n bedje met een hekje er voor. Hij moest poepen maar ze hoorden het niet.

Dus hij heeft in z'n bedje gepoept.

En hij heeft zo'n hekel aan viezigheid

En hij is al zo lang zindelijk

Lijkt me vreselijk als je moet poepen en je zit in een hokje. De hele dag vandaag is hij naar de wc gerend, terwijl hij eigenlijk helemaal niet moest poepen. Net weer een paar keuteltjes.

Zielig he?
Suuz

Bericht door Suuz »

oh dat is heftig hoor. hopelijk komt het snel weer goed.. Kan hij geen bedje krijgen met een deurtje op de creche dan? die hebben ze bij ons wel namelijk, speciaal voor kindjes die eruit moeten of gaan klimmen.
Claudiac

Bericht door Claudiac »

Ja, ik zal het eens vragen.

Van schrik had hij daarna over de voeten van de leidster geplast. Gelukkig had ze teenslippers aan en geen schoenen.
mama van b en c

Bericht door mama van b en c »

ach jee wat sneu zeg!
jolanda mv c/k/n

Bericht door jolanda mv c/k/n »

Dat is idd echt zielig!
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

Claudiac schreef:Ja, ik zal het eens vragen.

Van schrik had hij daarna over de voeten van de leidster geplast. Gelukkig had ze teenslippers aan en geen schoenen.
:twisted:
Had ze hem maar niet moeten opsluiten :wink:

Ja, niet leuk voor zo' n klein mannetje. Doet ie zo zijn best.
P auline, mama van M@arten (18) en Sj0erd (16)
Althea
J&J SANTORINI

Bericht door Althea »

Heel zielig, ik kan me goed voorstellen hoe het moet voelen als je dan opgesloten zit en je wordt niet gehoord!!
Althe@, mv I.sis (nov 2005)
vuurvonk
J&J MAURITIUS

Bericht door vuurvonk »

ach gos wat sneu zeg!
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Eeffie
J&J MAURITIUS

Bericht door Eeffie »

Agossie, sneu hoor!
Mama van Senior Puber; 07-11-2008 en Junior Puber, 07-05-2012
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

ik vind het eigenlijk meer dan zielig. misschien ligt het aan mij, maar ik vind het ronduit onverantwoordelijk. nu moest hij "maar" poepen, maar als er iets ernstigs aan de hand was geweest hadden ze hem dus ook niet gehoord. dat is toch raar?
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
MarietteD
J&J MALEDIVEN

Bericht door MarietteD »

Mare schreef:ik vind het eigenlijk meer dan zielig. misschien ligt het aan mij, maar ik vind het ronduit onverantwoordelijk. nu moest hij "maar" poepen, maar als er iets ernstigs aan de hand was geweest hadden ze hem dus ook niet gehoord. dat is toch raar?
Nou inderdaad... ik kan me ook wel voorstellen dat het gebeurt: peuters slapen, een leidster gaat even stofzuigen, zoiets. Maar ik vind het ook echt sneu voor je mannetje!
M ariëtte, mv van V incent (09-09-2005) en L aura (30-11-2006)
Claudiac

Bericht door Claudiac »

Over het algemeen ben ik enorm tevreden over de opvang en de betrokkenheid van de leidsters. Ook ben ik blij dat ze zo open zijn geweest over wat er was gebeurd, en dat het dus niet een gewoon ongelukje was.

Thuis is het ook wel eens zo dat ik even het vuilnis wegbreng of even uit het zicht ben als ze in bed liggen. Dus ik heb er wel begrip voor.
Plaats reactie