Ik ben net thuis van Cay zijn U7. Dat is een soort CB bezoek, maar dan bij de kinderarts. Hij is bijna helemaal goedgekeurd. Helaas hoorde de arts een hartruisje. Volgens haar kan dat te maken hebben met het groeien van het hart en hoeft het verder niets te beteken. Over 6 weken moet ik weer met hem terugkomen. Ik hoop dat het dan weg is. Ook al kan het hoogstwaarschijnlijk geen kwaad, toch vind ik het heel eng.
Hij is nu 89 cm lang en weegt 12 kilo.
Hartruisje
Hartruisje
Mama van Evelien (36), Jojanneke (34), Sandrina (32), Sarah (19), Elise (18) en Cay (15)
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
En oma (al ken ik ze niet) van 7 prachtige kleinkinderen
Wat naar dat je er zo over in zit. Als de arts zich niet erg zorgen maakt, dan moet jij dat ook maar proberen niet te doen. Ik denk dat hartruisjes echt vaak voorkomen.
Ik heb er zelf ook altijd een gehad, zelfs als tiener nog. Nooit een probleem geweest. J0ela heeft er ook eentje, maar gisteren zei de KA al dat het minder te horen was dan twee maanden geleden.
Ik heb er zelf ook altijd een gehad, zelfs als tiener nog. Nooit een probleem geweest. J0ela heeft er ook eentje, maar gisteren zei de KA al dat het minder te horen was dan twee maanden geleden.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Mijn oudste had ook een hartruisje, dat werd ieder cb bezoek eigenlijk wel genoemd, maar er werd er ook bijgezegd dat het vaak voorkomt.
Pas toen Damian een groei/achterstand kreeg is het onderzocht door een kindercardioloog en bleek het gelukkig allemaal onschuldig te zijn.
Dus nog niet te veel zorgen maken,hopelijk is het de volgende keer niet meer te horen.
Pas toen Damian een groei/achterstand kreeg is het onderzocht door een kindercardioloog en bleek het gelukkig allemaal onschuldig te zijn.
Dus nog niet te veel zorgen maken,hopelijk is het de volgende keer niet meer te horen.