Daarom mijn vraag: vallen jullie kindjes vaak?
vallen jullie kids ook zo vaak?
-
Chabeli
vallen jullie kids ook zo vaak?
Tomás valt heel vaak bij het lopen. Als hij moe is, of als hij snel wilt gaan (het liefst rent die jongen ook overal naar toe
). Ik stoorde me er nooit zoveel aan, komt wel goed dacht ik. Maar vandaag zei mijn oma dat het haar ook op was gevallen dat hij met voetballen vaak viel. En nu ik erover nadenk, mijn nichtje is bijna 3,5 en die zie ik zelden vallen.
-
Chabeli
-
Ilse
nee eigenlijk niet. femke haar benen zitten wel onder de blauwe plekken, maar dat komt door het stoten tegen trap\kist\tafel enz.
staan zijn voetjes wel normaal? mijn nichtje haar voeten stonden toen echt heel ver naar binnen toe en viel ook de hele tijd. nu is ze 5 jaar en zijn haar benen sterker geworden. voeten staan nog steeds wel naar binnen maar ze valt niet zo vaak meer.
staan zijn voetjes wel normaal? mijn nichtje haar voeten stonden toen echt heel ver naar binnen toe en viel ook de hele tijd. nu is ze 5 jaar en zijn haar benen sterker geworden. voeten staan nog steeds wel naar binnen maar ze valt niet zo vaak meer.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Wytse viel ook niet zo vaak, maar was ook rustiger. Marrit rent ook altijd, en valt dus ook vaker, zeker toen ze nog 2 was. de laatste maanden lijkt haar motoriek flink vooruit te zijn gegaan (ze rent nu echt als een kleuter zeg maar, niet meer als een dreumes/peuter) en het gaat nu veel beter. Ik denk eigenlijk dat het er bij sommige kinderen bij hoort.
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
-
Chabeli
femke juist welBetje schreef:Zelfde hier. Maar Emma is ook niet zo'n renner/springer, dat scheelt ook wel denk ik.Chantal schreef:nee eigenlijk niet. femke haar benen zitten wel onder de blauwe plekken, maar dat komt door het stoten tegen trap\kist\tafel enz.
ze is het stoerste meisje uit de klas... vriendje van haar zegt altijd dat ze pakkertje spelen met de jongens. meisjes mogen echt niet mee doen, maar femke wel
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
-
Ves
V incent valt ook vaak. Hij is natuurlijk wel iets jonger. Het gebeurt vooral als hij moe is of als hij hard loopt te rennen. Hij kijkt ook niet goed uit, soms in gedachten verzonken, soms naar dingen om zich heen kijkend. Dan kan hij ook zomaar ergens tegenaan lopen. Ik hoop dat het beter wordt als hij iets ouder is...
-
wennetje
Walt valt heel vaak, maar zijn motoriek ligt erg ver achter, net als zijn evenwicht. En verder dan wij hadden ingeschat. Dus of je iets aan mijn antwoord hebt??
Maak je je zorgen? Dan kun je het toch door een fysio laten nakijken, die zal echt wel zeggen of je je zorgen moet maken of niet.
Maak je je zorgen? Dan kun je het toch door een fysio laten nakijken, die zal echt wel zeggen of je je zorgen moet maken of niet.
J0p1e, mama van Fl00r (18-01-2006) en W@lt (07-01-2008)
- AstridJordi
- J&J SANTORINI
Toen Jordi zo oud was viel hij ook heel vaak. Zijn knieeen zaten altijd onder de plekken. Hij had ook een beetje x benen toen maar dat is nu helemaal goed. Hij valt nu nog wel eens, maar echt niet meer zoals toen hij rond de 3 jaar oud was, en dat is meestal ook omdat het altijd een beetje gek moet met hem. Het is wel een beetje een clowntje met gekke bewegingen dus ja dan val je wel eens. 
Astrid mv Jordi (21/3-02), Isa (8/9-07) en Robin (6/11-10)
-
Cath
-
marretje