knuffels
geen idee wat ik er mee moet... er liggen er een paar in de bedden. zelfs eentje in die van ons, die door femke af en toe vervangen wordt 
de rest staat stof te vangen op de randen van kast en naast het bed. zal ze binnenkort ook weer eens in de wasmachine gooien.

de rest staat stof te vangen op de randen van kast en naast het bed. zal ze binnenkort ook weer eens in de wasmachine gooien.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
Je kan ze ook aan ziekenhuizen geven volgens mij. Of aan een ander goed doel, straks met de schoenendoosaktie voor de armere landen? Ik heb hier in totaal wel 10 vuilniszakken met knuffels op zolder liggen, maar die blijven lekker liggen.
Ook kun je ze met verjaardagen als kado geven voor de kleine kinderen.
Ook kun je ze met verjaardagen als kado geven voor de kleine kinderen.
Groetjes Cindy, mama van 2 meisjes (04-2006 en 08-2008)
Moeders houden hun kinderen een tijdje bij de hand, maar voor eeuwig in hun hart.
Moeders houden hun kinderen een tijdje bij de hand, maar voor eeuwig in hun hart.
Ik heb er een boel naar de kringloopwinkel gedaan, maar er zijn er nog zeker 40 in huis, verspreid over de beide slaapkamers. Bedden liggen ook vol, voor Christian hebben we inmiddels een mand gemaakt waar alle knuffels in gaan en iedere avond mag hij er 3 kiezen om mee te slapen. Hij kiest ook bijna iedere avond iets anders
, dus worden ze nog steeds flink gebruikt.
Er staat op zolder alweer een tasje te wachten om weer naar kringloop te brengen, want op een of andere manier blijven er nieuwe knuffels binnenkomen.
(ik zweer je, ik koop ze zeer zeker niet!)

Er staat op zolder alweer een tasje te wachten om weer naar kringloop te brengen, want op een of andere manier blijven er nieuwe knuffels binnenkomen.

-
- J&J TEXEL
Laurens en Carlijn hebben een stapeltje mooie knuffels in bed (jullie koe nog steeds favoriet bij Carlijn!) en de lelijke heb ik weggegeven aan de kringloop of in een zak voor een goed doel. Maar dat hebben jullie in Griekenland denk ik niet hè?
Marije, mama van Laurens (23-02-2006) en Carlijn (22-06-2008)
Bij Wouter deed ik regelmatig een zooi weg naar de kringloop....
Maar Heinrikes kamer ligt vol en ik mag er geeneen weggooien....dus daar doe ik het stiekem....
Janiek houd tot nog toe meer van haar woezel en pipje en een schildpadknuffel en kijkt naar de rest niet om...
Maar Heinrikes kamer ligt vol en ik mag er geeneen weggooien....dus daar doe ik het stiekem....
Janiek houd tot nog toe meer van haar woezel en pipje en een schildpadknuffel en kijkt naar de rest niet om...
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010