knuffels

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
monique3

knuffels

Bericht door monique3 »

En wel een berg ervan. 4 wasmachines vol heb ik weer schoon. Maar wat doe je nu met die beestjes? De meesten zijn heel leuk, maar de kinderen spelen er niet of nauwelijks mee. Weggooien is ook zonde. Wat doen jullie zoal met knuffels?
niekje
J&J SANTORINI

Bericht door niekje »

Als wij knuffels over hebben geven we er een paar aan de buren, hun hond speelt daar mee en we geven ze aan de boodschappenmand, zij stopt ze dan als extra kadootje in een krat voor gezinnen die kleine kinderen hebben..

Groetjes Nicole
Mama van Floor 11-05-06 en Jasper 26-01-09
otje
J&J TEXEL

Bericht door otje »

Naar de kringloop gaan ze hier.....
It's simple, but somehow letting go's the hardest part
Chantal
J&J MALEDIVEN

Bericht door Chantal »

geen idee wat ik er mee moet... er liggen er een paar in de bedden. zelfs eentje in die van ons, die door femke af en toe vervangen wordt :lol:

de rest staat stof te vangen op de randen van kast en naast het bed. zal ze binnenkort ook weer eens in de wasmachine gooien.
Chris 30-10-2005 en Femke 08-06-2007 en Mark 07-11-2011
C1ndy
J&J SANTORINI

Bericht door C1ndy »

Je kan ze ook aan ziekenhuizen geven volgens mij. Of aan een ander goed doel, straks met de schoenendoosaktie voor de armere landen? Ik heb hier in totaal wel 10 vuilniszakken met knuffels op zolder liggen, maar die blijven lekker liggen.

Ook kun je ze met verjaardagen als kado geven voor de kleine kinderen.
Groetjes Cindy, mama van 2 meisjes (04-2006 en 08-2008)

Moeders houden hun kinderen een tijdje bij de hand, maar voor eeuwig in hun hart.
jikke
J&J MALEDIVEN

Bericht door jikke »

hier ook 3 vuilniszakken. nog steeds niet bedacht wat ik ermee wil. Ik denk dat ik ze mee ga geven met de kleding actie op school voor het goede doel want ik wil op mijn zolder kunnen bewegen.
1974, sebastiaan 2002, femke 2004
Ineke
J&J MAURITIUS

Bericht door Ineke »

Tja...... knuffels. Ik heb er al veel weggegeven, maar heb er nog steeds enorm veel. De kinderen zijn er ook gek op. Ze liggen beiden helemaal tussen de knuffels, passen er nauwelijks nog bij, maar er mag er niet één uit.
1neke, mama van Je11e (10-10-2006) en Femk3 (07-09-09)
KarinH

Bericht door KarinH »

Ik heb er een boel naar de kringloopwinkel gedaan, maar er zijn er nog zeker 40 in huis, verspreid over de beide slaapkamers. Bedden liggen ook vol, voor Christian hebben we inmiddels een mand gemaakt waar alle knuffels in gaan en iedere avond mag hij er 3 kiezen om mee te slapen. Hij kiest ook bijna iedere avond iets anders :D , dus worden ze nog steeds flink gebruikt.

Er staat op zolder alweer een tasje te wachten om weer naar kringloop te brengen, want op een of andere manier blijven er nieuwe knuffels binnenkomen. :? (ik zweer je, ik koop ze zeer zeker niet!)
marije1973
J&J TEXEL

Bericht door marije1973 »

Laurens en Carlijn hebben een stapeltje mooie knuffels in bed (jullie koe nog steeds favoriet bij Carlijn!) en de lelijke heb ik weggegeven aan de kringloop of in een zak voor een goed doel. Maar dat hebben jullie in Griekenland denk ik niet hè?
Marije, mama van Laurens (23-02-2006) en Carlijn (22-06-2008)
Nanda
J&J SANTORINI

Bericht door Nanda »

hebben ze bij jullie ook kinderopvang? of opvanghuizen? Dan kun je vaak daar wel aan geven. of arme kinderen er blij mee maken?
Trotse mama van J en T
muppet
J&J HAWAII

Bericht door muppet »

ik doe ze in de kledingcontainer. Ik heb een vriendin uit Roemenië en die zei dat alles uit de kledingcontainer echt goed aankomt daar. En knuffels zijn daar zeer welkom.
Saskia mv Anouk (22-12-2005) en Eline (20-08-2010)

Als je mij wilt leren kennen, probeer dan niet in de spiegel te kijken.
Hermien
J&J SANTORINI

Bericht door Hermien »

Bij Wouter deed ik regelmatig een zooi weg naar de kringloop....
Maar Heinrikes kamer ligt vol en ik mag er geeneen weggooien....dus daar doe ik het stiekem....
Janiek houd tot nog toe meer van haar woezel en pipje en een schildpadknuffel en kijkt naar de rest niet om...
Mamma van Wouter 03-12-2002, Heinrike 11-03-2005 en Janiek 14-9-2010
Plaats reactie