Goede nacht gehad

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Miep
J&J TEXEL

Goede nacht gehad

Bericht door Miep »

Even een jubelberichtje over afgelopen nacht. Gisteravond is A in één keer gaan slapen zonder dat we terug naar boven hoefden. Vannacht is hij maar één keer wakker geworden en nadat hij een knuffel heeft gehad is hij weer gaan slapen. Vanmorgen tegen half 8 werd hij pas wakker. Ik heb W toen ook uit bed gehaald en gevoed want die hadden we sinds de laatste voeding gisteravond om 10 uur niet meer gehoord :shock: Ik weet natuurlijk niet of deze nacht een uitzondering was maar voor nu heb ik ervan genoten en kunnen we de week goed beginnen.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Marjo

Bericht door Marjo »

Geweldig zulke nachten. Als ik kijk hoe het hier gaat hadden we zulke nachten eerst heel soms en toen steeds wat vaker. Dus het is een begin. Fijn he als je goed kan slapen!
nance74
J&J SANTORINI

Bericht door nance74 »

Wat goed zeg. Hier maakt S enn wel een lange ruk maar nog niet zo lang en komt tegen een uur of 4 nog voor een voeding.

Hopelijk voor jou gaan deze nachten steeds vaker komen. Kun je zelf ook lekker bij tanken.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
michelle
J&J SANTORINI

Bericht door michelle »

Oh dat klinkt heerlijk. Jasmijn drinkt nog heel vaak en wil ook helemaal niet meer in haar eigen bed slapen :? Ik hoop voor je dat hij dat vaker gaat doen!
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
KarinH

Bericht door KarinH »

Heerlijk! Ik hoop voor je dat het regel wordt, in plaats van uitzondering! :wink:
Miep
J&J TEXEL

Bericht door Miep »

Dit was ook heerlijk. Al is het niet zozeer W waardoor we slecht slapen maar het is A die ons regelmatig wakker houdt, al lijkt dat nu dus beter te gaan. Hij maakt op dit moment ook een sprong in zijn ontwikkeling dus misschien dat het ook mee speelt. Ik hoop dat het inderdaad steeds vaker gaat gebeuren want het is dan overdag ook veel gezelliger.

Michelle, wat lastig dat Jasmijn niet in haar eigen bed wil slapen. Hoe doen jullie dat dan of hebben jullie een co-sleeper? Gelukkig slaapt W 's nachts wel in haar eigen bed maar overdag moet ze daar ook niets van weten.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Plaats reactie