Goede nacht gehad
Goede nacht gehad
Even een jubelberichtje over afgelopen nacht. Gisteravond is A in één keer gaan slapen zonder dat we terug naar boven hoefden. Vannacht is hij maar één keer wakker geworden en nadat hij een knuffel heeft gehad is hij weer gaan slapen. Vanmorgen tegen half 8 werd hij pas wakker. Ik heb W toen ook uit bed gehaald en gevoed want die hadden we sinds de laatste voeding gisteravond om 10 uur niet meer gehoord
Ik weet natuurlijk niet of deze nacht een uitzondering was maar voor nu heb ik ervan genoten en kunnen we de week goed beginnen.

Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)
Dit was ook heerlijk. Al is het niet zozeer W waardoor we slecht slapen maar het is A die ons regelmatig wakker houdt, al lijkt dat nu dus beter te gaan. Hij maakt op dit moment ook een sprong in zijn ontwikkeling dus misschien dat het ook mee speelt. Ik hoop dat het inderdaad steeds vaker gaat gebeuren want het is dan overdag ook veel gezelliger.
Michelle, wat lastig dat Jasmijn niet in haar eigen bed wil slapen. Hoe doen jullie dat dan of hebben jullie een co-sleeper? Gelukkig slaapt W 's nachts wel in haar eigen bed maar overdag moet ze daar ook niets van weten.
Michelle, wat lastig dat Jasmijn niet in haar eigen bed wil slapen. Hoe doen jullie dat dan of hebben jullie een co-sleeper? Gelukkig slaapt W 's nachts wel in haar eigen bed maar overdag moet ze daar ook niets van weten.
Mama van zoon A (mei 2009) en dochter W (augustus 2011)