De bv komt nu goed op gang (en daar ben ik heeel blij mee en trots op, want bij de meiden was dat toch anders, M@rijn drínkt echt gewoon goed, duidelijke slokken!) maar het doet zó'n pijn...
Ik heb kloven, hij spuugt ook gewoon bloed. Ik weet gewoon even niet zo goed wat ik het beste kan doen, toch een lk even mee laten kijken met aanhapppen? Nu is aanleggen toch wel een beetje een krampachtig iets omdat ik weet dat ik met kromme tenen moet gaan zitten.
Moet zeggen dat het vanochtend iets beter voelde dan vannacht (heb toen ook maar 1 kant per keer gegeven, hij wilde toch ook niet nog wakkerworden voor de ander kant en dat gaf ook wel een beetje rust) maar goed... ook deze keer heb ik links weer een vervelend gevoel wat ik bij de meiden ook heb gehad. Volgens een lk toen kon het zijn dat er tijdens het drinken een zenuw werd aangetrokken, maar dat resulteert dus gewoon in de hele linkerkantvoeding met pijn voeden (kloof daar is het minst erg. Het is een pijnscheut die vanaf de tepel naar tot onder m'n oksel trekt).
Je zou toch zeggen dat je met een derde toch wel weet hoe jet het zou moeten doen...
Kraam is er nog niet, het is een lieverd! De eerste 2 dagen (of dat was dan dag 2 en 3) was het een wat meer aanwezig type, maar ook erg aardig, degene die er nu is is wat rustiger (was er ook na de bevalling 2 uurtjes) en dat vind ik erg fijn. Ze belden vanochtend van het kraamburo dat ze in een hypo zat, dus dat het niet zeker was hoelaat ze zou komen. Inmiddels heeft ze al wel gebeld dat ze er rond 12 is.
Ik ga m'n mannetje even wakkermaken, het is tijd voor een volgende voeding... tanden op elkaar en gróte hap lucht en pffffffffff