Ml met Annelieke naar de hap (update)

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Corina »

Bah even van me afschrijven.
Annelieke is al een paar dagen ziek. Heel erg verkouden, heel veel hoesten en koorts. Ze had vanavond voor de derde dag achter elkaar meer dan 40 graden. Begin van de avond de hap gebeld, maar ze konden niet zoveel voor ons doen dan alleen adviseren om pcm te geven. :? Wij wilde eigenlijk gewoon een bevestiging hebben dat ze geen oorontsteking oid heeft. Dus toch besloten eerst met pcm te proberen en dan morgen eigen ha te bellen. Ik ging net nog even bij haar kijken, maar ik vertrouwde het gewoon niet. Ze kreunde in haar slaap, ademhaling was snel. Dus even getempt, had ze ondanks de pcm nog 39,8! Dus weer de hap gebeld en nu is ml dus naar de hap toe. En ik ben zo bang dat ze weer het RS-virus heeft. Die heeft ze als baby van 10 dagen ook gehad. Ik hoop dat is over een half uurtje een geruststellend telefoontje krijgt en dat ze gewoon weer mee naar huis mag. Jullie kunnen er niks mee, maar ik ben iig mijn verhaal even kwijt.

Ml belde net (eindelijk, wat duurt wachten lang). Ze heeft longontsteking. Ze krijgt er nu een drankje voor en dan moet ze morgen alweer wat opgeknapt zijn. Gelukkig mag ze gewoon weer mee naar huis (en nu komen de tranen).
Laatst gewijzigd door Corina op do feb 23, 2012 12:37 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12750
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: Ml met Annelieke naar de hap

Bericht door Pauline »

Oh bah! Sterke met wachten op het telefoontje en beterschap!
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Corina »

Update in eerste bericht.
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5060
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Hemmie »

Beterschap voor je meisje. Voor jou viel het dus nog mee, maar ik vind een logontsteking toch aardig heftig. Maar ik ben verwend met kinderen die nooit ziek zijn. Sterkte!
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Gebruikersavatar
Ilse501
J&J HAWAII
Berichten: 8720
Lid geworden op: di jul 27, 2010 10:22 am

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Ilse501 »

Sterkte en heel veel beterschap!
I l s e, mv B a s t i a a n (26-05-03), J o r i s (31-12-04) & P i e t e r (11-03-07)

Hoe dan ook, we redden het
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Mare »

Oh bah, longontsteking is ook heftig, maar gelukkig mocht ze naar huis. Hopelijk hebben ze gelijk en knapt zij vandaag al op.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13325
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Gootje »

Heftig, goed dat je je moedergevoel hebt gevolgd. Kenmerk van te is juist lichte verhoging heb ik mij laten vertellen. Beterschap, hoop day ze snel opknapt. Te is rs, maar mobiel werkt tegen....
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Mamarielle
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:16 pm

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Mamarielle »

ach nee... ik kan me voorstellen dat jij je erge zorgen hebt gemaakt, en bang was om weer met RS in het ziekenhuis te belanden, ik zou echt hetzelfde hebben gehad. En dat wil je niet weer meemaken he :( Dus niet gek hoor dat de tranen kwamen, laat maar lekker komen! Goed van je dat je weer gebeld hebt!
Gelukkig was dat het dus niet en mocht ze mee naar huis, maar een longontsteking is ook wel heftig. Hoe is het vannacht gegaan en hoe is het nu? Hopelijk werkt het drankje snel en knapt ze snel op. Beterschap!
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6182
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Mamalon »

Longontsteking, dat is heftig. Hopelijk slaat de AB snel aan. Tjee wat een zorgen zul je (gehad) hebben. Goed dat je naar je instinct geluisterd hebt.
Mamalon
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11003
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Dorien »

He bah wat naar Corina. Heeft ze nog een beetje kunnen slapen vannacht? Beterschap voor je meisje!
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
juudje
J&J SANTORINI
Berichten: 2739
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:59 am

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door juudje »

phoe wat heftig, het is dan inderdaad net een herhaling. Maar dit keer een longontsteking, dat is ook heftig hoor. Hopelijk slaat het drankje (ik neem aan ab) snel aan en knapt ze goed op.
Judith moeder van Tom (4-4-2006), Lola (27-10-2007) en Roos (21-1-2010)
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Corina »

Het is idd een ab. Ze is een goede slaper, vannacht heeft ze geslapen tot half 7 en toen even lekker gedronken (lang leve de bv ;)) en nu slaapt ze nog.

Ik vind het ook heftig dat ze een longontsteking heeft, maar ik was gewoon zo blij en opgelucht dat ze niet in het ziekenhuis hoefde te blijven.


En nog iets leuks: Toen Henk zat te wachten in de wachtkamer was daar ook een vrouw met een klein meisje die haar ook een half jaar gevoed had en ik kreeg een compiment van haar dat ik Annelieke nog steeds voedde. Hij heeft de bv iig erg gepromoot :lol:
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
HeleenW

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door HeleenW »

wat het eerst naar boven komen: wat ontzettend goed dat je je gevoel hebt gevolgd en niet blind hebt gevaren op wat ze eerst zeiden!!!
Wat is een moedergevoel een onbetaalbaar gevoel!

En nu ook nog van harte beterschap toegewenst voor je kleine meisje!
Gebruikersavatar
Corina
J&J SANTORINI
Berichten: 3403
Lid geworden op: di jul 27, 2010 9:58 am

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Corina »

Net belde de ha hoe het met Annelieke is, vond ik toch wel heel erg netjes. Vanmorgen toen ze wakker werd wilde ze eerst geen boterham, maar om een uur of 11 wilde ze wel een boterham met kaas (wel een witte, daar heb ik deze keer maar aan toegegeven ;)). Ze heeft hem half opgegeten. Drinken doet ze nu wel heel veel. De koorts is mooi gezakt (37,6). Als ze weer zieker wordt, moet ik uiteraard morgen nog even langs komen, maar anders wilde ze haar toch nog na de keur een keer zien of ze helemaal schoon is. Het is zo'n lief mens! Gelukkig is ze niet meer zo kortademig, ze zit alleen nog wel heel vol. Dus ik ga zo maar even bij de apotheek een neusspray halen. (ik moet toch met mj naar de kno-arts en dan kan ik gelijk in het zkh naar de apotheek).
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Gebruikersavatar
Pauline
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12750
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:21 am

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Pauline »

Corina schreef:Net belde de ha hoe het met Annelieke is, vond ik toch wel heel erg netjes. Vanmorgen toen ze wakker werd wilde ze eerst geen boterham, maar om een uur of 11 wilde ze wel een boterham met kaas (wel een witte, daar heb ik deze keer maar aan toegegeven ;)). Ze heeft hem half opgegeten. Drinken doet ze nu wel heel veel. De koorts is mooi gezakt (37,6). Als ze weer zieker wordt, moet ik uiteraard morgen nog even langs komen, maar anders wilde ze haar toch nog na de keur een keer zien of ze helemaal schoon is. Het is zo'n lief mens! Gelukkig is ze niet meer zo kortademig, ze zit alleen nog wel heel vol. Dus ik ga zo maar even bij de apotheek een neusspray halen. (ik moet toch met mj naar de kno-arts en dan kan ik gelijk in het zkh naar de apotheek).
Physiomer baby is ideaal als ze volzitten. Dat spuit het goed schoon.
Sterkte ermee, en idd wat een lieve ha
P auline, mama van M@arten (17) en Sj0erd (15)
Gebruikersavatar
Mara
J&J HAWAII
Berichten: 8245
Lid geworden op: di aug 17, 2010 8:10 pm

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Mara »

Positieve update gelukkig.
Hopelijk zet het herstel door, beterschap!
Mara, mama van 3 sm@ (2006)en M @@rten (2008)
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: Ml met Annelieke naar de hap (update)

Bericht door Mare »

Fijn dat het al beter gaat en ook dat jullie zo'n prettige huisarts hebben. Kinderen genezen vast sneller, maar ik weet van Jaap dat hij zich nog heel lang erg moe voelde.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Plaats reactie