Walter vind L echt een meisje!! Zo grappig, ik liet gister haar foto op facebook aan hem zien.
Gefeliciteerd het met deze verkwartaaldag (leuk gevonden!)!
Hoe is het vannacht gegaan chantal? Ik hoop in ieder geval weer wat beter! En z'n grote ledikant.. wat gaat hij hard man!
Kwijlen doet Daan ook als de beste, alles moet z'n mond in en als hij zit maakt hij z'n kleertjes echt heel nat. Als hij ligt loopt het niet uit z'n mond dus hem maar veel neerleggen.
's Avonds willen we hem altijd rond 19u in bed leggen, vaak is hij rond 16:30 /17 u wakker. Dit is dan een vrij lange ruk voor hem en dan wil het nog wel eens dat hij het rond 18 u zat is en wij nog net zitten te eten. Dan houden we hem een poosje op schoot en kwijlt hij echt z'n trui nat. Gelukkig gaat hij daarna in bad of wassen we hem en krijgt hij schone kleertjes aan
Vandaag alleen thuis met de 3 mannen, voor het eerst in deze vakantie. En gister avond weer zo'n brok in m'n keel of een steen in m'n maag.
Ik heb wel het idee dat het langzaam aan wat beter gaat, de downs worden minder heftig en ik heb wat langere pieken van ups.
Jammer genoeg lijkt het wel weer alsof de poep Daan weer parten gaat spelen, hij drinkt weer slechter, laat enorme scheten... vorige week dinsdag was z'n laatste keer poep (die enorme berg waar ik zo blij mee was!) dus ik ben niet bang voor verstopping maar ik vind het wel jammer dat hij er toch wel wat last van lijkt te hebben. Niet met huilen ofzo, maar wel met onrustig en weinig drinken.
De nachten gaan hier al wel 3 op een rij super goed, vanmorgen was het 6:30 uur!
Ik ga nu even naar Levi, die is een beetje stout aan het worden... hij gooide net een aanhangertje van een tractor en die is kapot. Ik heb hem in de bijkeuken gezet en gezegd dat hij daar echt lang moet blijven (maar 5 minuten is wel lang genoeg denk ik) Levi is een ander kind dan Joas en doet dus dit soort dingen af en toe... En aangezien ik het niet nodig vind om dingen te gooien, behalve een bal, zal hij het toch echt even moeten merken dat ik dit niet wil...