Ze zakken allebei op de curve wat betreft hun gewicht, de lengte laat wel een goede lijn zien.
Maar dat mens liet me vooral schrikken toen het over Je!mer ging! Hij zakte namelijk helemaal onder de curve!! Volgens haar zat ie onder de laagste lijn. Het klopt dat ie niet veel gegroeid is, maar 200 gram bij hun op de weegschaal, en dat is natuurlijk bedroefend weinig op 1 jaar (!) tijd. Hij is ook veel ziek geweest de laatste maanden, 2x buikgriep, 1x een luchtweginfectie, en tussendoor continu verkouden. En een dikke eter is het ook niet....
Maar goed, ik heb zonet de cijfertjes even ingevuld in de curve op borstvoeding.com en toen bleek dat ie nog steeds in het groene vlak zit. Tuurlijk, hij is amper gegroeid, maar hij zit nog steeds binnen de lijntjes. Zit er dan zo'n groot verschil tussen de beide groeicurves?!
En F edde groeit ook niet zo goed, ook maar 200 gram in 8 weken tijd. Terwijl dat dus minimaal het dubbele zou moeten zijn. En ja, ook hij is ziek geweest, maar dan nog.

Bah, wat baal ik hier van! En ik weet ook niet zo goed wat ik eraan moet doen....
Iemand nog tips?
Of gewoon een knuffeltje?