We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Moderators: Ester, Yvonne

Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

Mirjam schreef:Zal ik kijken of ik volgende week een dagje kan komen helpen?
Heel lief van je, maar het is voor jou ook een flink eind rijden! Ik hoop nog steeds dat er volgende week een moeder van school komt helpen, dan ben ik weer even uit de brand.
Zelf doe ik niet teveel nu, met al het tillen van Danique protesteert mijn lijf al behoorlijk.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Esther
J&J MALEDIVEN
Berichten: 12058
Lid geworden op: do jul 29, 2010 9:08 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Esther »

Is er iemand die een beetje actief is in de kerk, in de vrouwenvereniging bijvoorbeeld, die je zou kunnen vragen of ze iemand weet die een paar uur per week zou willen komen voor deze periode? Er zijn er vast wel een paar die dat willen doen, je moet ze alleen maar net zien te vinden. En als je iemand vraagt of die eens wil nadenken of ze zo iemand kan bedenken, is de kans op een nee kleiner.
Moeder van Anna (19), Lotte (17), Maartje (14), Roos (12) en Job (10)
Mirjam

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Mirjam »

Het is idd een eind rijden en mijn lijf doet het momenteel ook niet zo goed.
Maar zo te lezen heb je echt even iemand nodig die je een handje komt helpen.
Volgende week is het hier vakantie, dus dan ben ik niet aan tijd gebonden.
En misschien kan ik dan ook wel even bij mijn tante op bezoek.
Dus laat het maar weten als die moeder niet komt. Dan ga ik proberen om te komen.
Mamarielle
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:16 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Mamarielle »

wat naar Miranda dat je weer terug moest naar het ziekenhuis, gelukkig hoefde jullie niet te blijven! Wie weet was je dan mijn overbuurvrouw wel geworden :wink: , maar gelukkig niet dus. Hopelijk zakt de koorts snel, wat vervelend dat ze ook nog zo verkouden erbij is.
Het klinkt wel heel zwaar voor jou nu, ik hoop echt dat je hulp kunt krijgen!
Kun je vanuit de kerk geen hulp krijgen? Hoe vindt Marit het allemaal eigenlijk? Hopelijk is zij ook niet al te veel uit haar doen door alles. Heel veel sterkte meid, en een dikke knuffel kun je volgens mij ook wel gebruiken!
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

Mamarielle schreef:wat naar Miranda dat je weer terug moest naar het ziekenhuis, gelukkig hoefde jullie niet te blijven! Wie weet was je dan mijn overbuurvrouw wel geworden :wink: , maar gelukkig niet dus. Hopelijk zakt de koorts snel, wat vervelend dat ze ook nog zo verkouden erbij is.
Het klinkt wel heel zwaar voor jou nu, ik hoop echt dat je hulp kunt krijgen!
Kun je vanuit de kerk geen hulp krijgen? Hoe vindt Marit het allemaal eigenlijk? Hopelijk is zij ook niet al te veel uit haar doen door alles. Heel veel sterkte meid, en een dikke knuffel kun je volgens mij ook wel gebruiken!
Gelukkig hoefden we niet te blijven, anders hadden we elkaar gezelschap kunnen houden. :wink:

De koorts blijft overdag wel weg, maar tot nu toe heeft ze 's avonds wel weer koorts. Maar... volgens mij komt er weer een kies door, kan een heleboel verklaren!
Qua hulp is het de komende 2 weken geregeld gelukkig, dat geeft mij ook weer wat rust.

En Marit, tja, die is ook flink uit haar doen. Ze is dwarser dan anders, wil niets, moppert overal op etc. Vanmiddag (tussen mijn gebroken dienst door) ben ik even met haar de stad in geweest. Even lekker samen eruit. Het was maar een uurtje, maar daarna was ze wel een stuk gezelliger.
Vrijdagmiddag gaan we weer hebben we afgesproken. Mijn zusje komt hier dan, zij blijft bij Danique.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8116
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door channiemam »

Haar lijf is natuurlijk ook hard aan netwerk om te genezen. Dus wat verhoging is normaal hoor. Alleen niet steeds de koorts.

Fijn dat je even wat alleen met Marit hebt kunnen doen. Goed voor jullie allebei!

Beterschap en sterkte!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

channiemam schreef:Haar lijf is natuurlijk ook hard aan netwerk om te genezen. Dus wat verhoging is normaal hoor. Alleen niet steeds de koorts.

Fijn dat je even wat alleen met Marit hebt kunnen doen. Goed voor jullie allebei!

Beterschap en sterkte!
Vandaag had ze de hele dag een temp varierend van 36.4 tot 36.9. Net voor het naar bed gaan was het 37.8
Hoe lang mag dit zo duren Chantall? De arts zegt dat we moeten bellen als het erger wordt. Dat doet het niet, maar het wordt ook niet minder en daar had ik stiekem toch wel op gehoopt....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8116
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door channiemam »

T is ook nog maar een week geleden hè? Haar hele lijf is nog hard aan het werk. Dit zou ik wel acceptabel vinden. Als ze echt de hele dag boven de 38 graden zit moet je wel bellen.
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Vermanen

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Vermanen »

Het klinkt echt alsof je het heel zwaar hebt.
Gelukkig heb je nu voor 2 weken hulp. Hopelijk lukt het je om ook voor je zelf een beetje rust in te plannen.
Leuk dat je met Marit even weg bent geweest, geeft voor jezelf ook wel voldoening denk ik als je haar wat tijd alleen kan geven.
Dikke knuffel voor jullie allemaal.
Dorien
J&J MALEDIVEN
Berichten: 11003
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:14 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Dorien »

Ik zat net al te denken dat ik maandag ook wel even langs zou kunnen komen. Is wel een eindje rijden maar ik heb vakantie, kinderen zijn onder de panne en ik zou langs kunnen komen om te helpen. Kijk maar Miranda. Zag net dat Mirjam het ook al aangeboden heeft. Kijk maar!
Groetjes Dorien mv F(18) en L (13)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

Dorien schreef:Ik zat net al te denken dat ik maandag ook wel even langs zou kunnen komen. Is wel een eindje rijden maar ik heb vakantie, kinderen zijn onder de panne en ik zou langs kunnen komen om te helpen. Kijk maar Miranda. Zag net dat Mirjam het ook al aangeboden heeft. Kijk maar!
Wat ontzettend lief aangeboden allemaal!
Maandag komt mijn zusje hier even op Danique passen zodat ik er even uit kan voor de boodschappen. Dat heb ik net een half uurtje geleden afgesproken. Donderdag komt een collega van mij om te helpen met wat schoonmaakklussen.
Er zelf uit lukt wel redelijk, maar dat is allemaal van korte duur. Niet iedereen kan Danique verschonen/ verzorgen/tillen, dat is het lastige. Morgen is A. vrij, dat wordt mijn dag!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Sietske

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Sietske »

Pfft Miranda wat klinkt het zwaar meid. Gelukkig lijkt de hulp wat op gang te komen nu. Zo mooi om te zien dat er ook van hier uit weer overal handen worden toegestoken. Zelf kan ik je helaas niet helpen. Ik woon te ver weg en mijn lijf wil op het moment ook totaal niet meewerken. Maar ik heb net wel een pakketje voor Danique afgeleverd bij het postkantoor. Ik hoop dat het haar wat afleiding kan geven.
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13325
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Gootje »

Ik lees net even weer wat uitgebreider bij, maar wat een week heb je achter de rug. Wat een zorgen. Gelukkig heb je nu wat hulp geregeld. Vervelend is dat als je daar zo achteraan moet, dan voel je je zo bezwaard. Hoe is het met jouw rug?
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

Gootje schreef:Ik lees net even weer wat uitgebreider bij, maar wat een week heb je achter de rug. Wat een zorgen. Gelukkig heb je nu wat hulp geregeld. Vervelend is dat als je daar zo achteraan moet, dan voel je je zo bezwaard. Hoe is het met jouw rug?
Het gaat nog redelijk, maar het wordt wel steeds pijnlijker. Vooral eind van de dag heb ik veel last. Fysio is al ingeschakeld, volgende week kan ik weer terecht.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13325
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Gootje »

Stom is dat, dan krijg je geen rolstoel, thuishulp oid vergoed. Doe je zelf alles, til je teveel, krijg je last van je rug, moet je naar de fysio en dat vergoeden ze dan wel weer. Zucht...
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

Gootje schreef:Stom is dat, dan krijg je geen rolstoel, thuishulp oid vergoed. Doe je zelf alles, til je teveel, krijg je last van je rug, moet je naar de fysio en dat vergoeden ze dan wel weer. Zucht...
Tja, het zit raar in elkaar... En als ik straks in de ziektewet zou komen beginnen ze daar weer te mopperen.... :wink:
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

Sietske schreef:Pfft Miranda wat klinkt het zwaar meid. Gelukkig lijkt de hulp wat op gang te komen nu. Zo mooi om te zien dat er ook van hier uit weer overal handen worden toegestoken. Zelf kan ik je helaas niet helpen. Ik woon te ver weg en mijn lijf wil op het moment ook totaal niet meewerken. Maar ik heb net wel een pakketje voor Danique afgeleverd bij het postkantoor. Ik hoop dat het haar wat afleiding kan geven.
Super, het pakketje kwam vanmorgen, Danique vind het helemaal geweldig!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
HeleenW

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door HeleenW »

ow miranda, naast de gewone zorg nog extra zorgen en dat heb ik gemist.
Ik hoop zo dat jullie meisje niet opgenomen hoeft worden vanwege de wond o.i.d.

Helpen vanuit hier gaat ook echt niet lukken. Ik hoop dat iemand van school jullie echt komt helpen!!

Vrienden van ons hebben een huis gekocht en een mail gestuurd: wie helpen wil, mail ons met wat je kan dan nemen wij contact met je op. En dit heeft ontzettend goed geholpen. Dus is het een optie om misschien via de mail een grotere groep te benaderen? Misschien moeilijk, maar als je niet vraagt dan heb je mogelijk weinig tot geen hulp en hulp kan je wel gebruiken!

Sterkte hoor, hoe leeg dit ook klinkt!
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

HeleenW schreef:ow miranda, naast de gewone zorg nog extra zorgen en dat heb ik gemist.
Ik hoop zo dat jullie meisje niet opgenomen hoeft worden vanwege de wond o.i.d.

Helpen vanuit hier gaat ook echt niet lukken. Ik hoop dat iemand van school jullie echt komt helpen!!

Vrienden van ons hebben een huis gekocht en een mail gestuurd: wie helpen wil, mail ons met wat je kan dan nemen wij contact met je op. En dit heeft ontzettend goed geholpen. Dus is het een optie om misschien via de mail een grotere groep te benaderen? Misschien moeilijk, maar als je niet vraagt dan heb je mogelijk weinig tot geen hulp en hulp kan je wel gebruiken!

Sterkte hoor, hoe leeg dit ook klinkt!
De opname is gelukkig ver te zoeken. Koorts is stukken minder, alleen 's avonds heeft Danique nog wat verhoging.

Ik ben vorige week zo brutaal geweest om een oproep op hyves te zetten wie mij wil komen helpen met wat klusjes. Daar hebben 2 mensen op gereageerd. Donderdag komt de eerste, volgende week maandag of dinsdag de andere.

Afgelopen weekend zat ik er zelf flink doorheen. Wel gewerkt (toch lekker om even wat anders te doen), maar voelde mij echt niet fit. Het gaat nu gelukkig weer wat beter. Ben gisteren vroeg naar bed gegaan met een paracetamol.
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
marjootje

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door marjootje »

Fijn dat jullie weer thuis zijn. En die foto's... ik vind het altijd zo aandoenlijk een kind in het ziekenhuis. Sterkte maar voor de komende tijd.
HeleenW

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door HeleenW »

dat klinkt in ieder geval al beter Miranda, van de koorts maar ook van jou!
En je bent al weer wat dagen verder he?
Het is echt niet brutaal hoor om hulp te vragen!! Ik denk dat jij ook graag mensen helpt als je in gelegenheid bent, en zo zullen er dus ook mensen zijn die het fijn vinden als ze weten dat je hulp kan gebruiken! (tenminste zo ervaar ik het wel!)
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Mare »

Hoe gaat het nu? Volgende week mag het gips eraf of niet? Hou je het nog vol?
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

Mare schreef:Hoe gaat het nu? Volgende week mag het gips eraf of niet? Hou je het nog vol?
Lief dat je ernaar vraagt. Volgende week moeten we inderdaad terug naar het ziekenhuis. Er wordt dan eerst een foto gemaakt om te zien of het goed aan elkaar is gegroeid. Pas dan wordt besloten of de gipsperiode verlengd wordt of dat ze een spreidbroek krijgt.
Inmiddels zijn we er allemaal behoorlijk zat van. Danique vraagt meerdere keren of ze mag douchen, mag fietsen en zegt steeds: "mama, dokter toe, gips af". :?
Ikzelf ben helemaal kapot en het huilen staat me nader dan het lachen. Danique is er nu ook nog eens ziek bij en ze sliep al zo slecht.... Nu ligt ze ook nog eens de hele nacht te hoesten als een zeehondje.
Mijn werk is op dit moment mijn afleiding, daar haal ik nog weer wat energie uit. Zoals gisteren zijn we wel lekker buiten geweest maar dan is Danique enorm gefrustreerd dat iedereen kan spelen en zij niet.
Oftewel, we zijn er helemaal klaar mee!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Mare »

Oh man, dat klinkt zwaar. En de komende periode wordt natuurlijk ook niet makkelijk. Toch hoop ik dat het gips eraf mag. Met de spreidbroek zal ze toch mobieler zijn. Sterkte nog!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Gebruikersavatar
Gootje
J&J MALEDIVEN
Berichten: 13325
Lid geworden op: zo aug 08, 2010 10:19 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Gootje »

He, bah, wat is het zwaar. Ik hoop dat het er af mag, kan me de frustratie van D anique helemaal voorstellen, met het mooie weer wil je weer spelen. Ik hoop echt dat het geholpen heeft! Je bent een kanjer hoor!
mama van E lle (16-07-2004) en E vi (12-10-2006)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

Mare schreef:Oh man, dat klinkt zwaar. En de komende periode wordt natuurlijk ook niet makkelijk. Toch hoop ik dat het gips eraf mag. Met de spreidbroek zal ze toch mobieler zijn. Sterkte nog!
De verwachting is dat ze ook met een spreidbroek de eerste weken niet veel zal kunnen. Ze mag het wel langzamerhand gaan proberen, maar ze heeft natuurlijk 6 weken niets gedaan, ze zal het rustig moeten opbouwen. Daarnaast is Danique ook nog eens hypermobiel wat betekent dat ze het extra voorzichtig moet opbouwen.
Dat wordt de komende weken nog steeds veel tillen... :cry: Gaat mijn rug echt niet leuk vinden......
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4282
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Ana »

heftig hoor... ik hoop echt voor jullie dat het een spreidbroek wordt. sterkte!!!!
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

Ana schreef:heftig hoor... ik hoop echt voor jullie dat het een spreidbroek wordt. sterkte!!!!
Ik hoop het ook! Nog een paar dagen geduld, dan weten we het..
(en je pakketje probeer ik volgende week weg te brengen, het staat al helemaal klaar!)
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

Willen jullie voor ons duimen? Morgen is de dag dat we terug moeten naar het ziekenhuis en te horen krijgen of het gips eraf mag of toch nog niet...
Het is maar goed dat ik zo moet werken, ik zit nu al in de zenuwen voor morgen....
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Ana
J&J MAURITIUS
Berichten: 4282
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:49 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Ana »

Veel succes! :!:
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Gebruikersavatar
Mamalon
J&J HAWAII
Berichten: 6182
Lid geworden op: wo jul 28, 2010 7:25 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Mamalon »

Ik duim voor jullie!
Mamalon
Gebruikersavatar
Hemmie
J&J MAURITIUS
Berichten: 5060
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:43 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Hemmie »

Ik duim ook!
Emily, mv Wytse (15-10-2005), Marrit (14-05-2008) en Abel (11-04-2012)
Gebruikersavatar
debby
J&J SANTORINI
Berichten: 3674
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:36 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door debby »

Mijn duimen draaien hier voor jullie Miranda!
Groetjes Debby, Mama van L.uuc (2008) &S@@r (2014)
Mamarielle
J&J SANTORINI
Berichten: 2101
Lid geworden op: di jul 27, 2010 1:16 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Mamarielle »

ik duim ook voor jullie!
Gebruikersavatar
channiemam
J&J HAWAII
Berichten: 8116
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door channiemam »

Duimduimduim!
mama van NynkE, C@rmen en Ver@

I don't need no water
To tell me about heaven
I just look at my daughters...
And i believe. (live)
Gebruikersavatar
juudje
J&J SANTORINI
Berichten: 2739
Lid geworden op: di jul 27, 2010 7:59 am

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door juudje »

Ik duim ook mee hoor, hoop zo dat jullie weer een stapje vooruit kunnen!
Judith moeder van Tom (4-4-2006), Lola (27-10-2007) en Roos (21-1-2010)
Gebruikersavatar
michelle
J&J SANTORINI
Berichten: 3841
Lid geworden op: di jul 27, 2010 12:47 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door michelle »

Ik ben ook hard aan het duimen voor je!
Moeder van Lotte (13-04-2007) en Bram (21-12-2008) en Jasmijn (22-08-2011)
Marjo

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Marjo »

IK duim voor je. Ik ben hier niet veel de laatste tijd en de pc is ook nog stuk. Ik heb wel vaak aan jullie gedacht. Ik zou willen dat ik wat kon betekenen, zoals je destijds ook voor mij hebt gedaan. Dus ik ga morgen heel hard duimen. Hoe laat moeten jullie heen?
Petje af, je bent een super mama!
Gebruikersavatar
AstridJordi
J&J SANTORINI
Berichten: 1983
Lid geworden op: di jul 27, 2010 6:14 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door AstridJordi »

En ook ik zal voor je (jullie) duimen!
Astrid mv Jordi (21/3-02), Isa (8/9-07) en Robin (6/11-10)
Gebruikersavatar
Miranda
J&J HAWAII
Berichten: 6305
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 11:07 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Miranda »

Marjo schreef:IK duim voor je. Ik ben hier niet veel de laatste tijd en de pc is ook nog stuk. Ik heb wel vaak aan jullie gedacht. Ik zou willen dat ik wat kon betekenen, zoals je destijds ook voor mij hebt gedaan. Dus ik ga morgen heel hard duimen. Hoe laat moeten jullie heen?
Petje af, je bent een super mama!
Lief van je. We moeten er morgen om 14:00 uur zijn. Manlief is vrij dus kunnen we samen. Marit mag morgen bij haar vriendje (zoontje van vriendin) spelen. We hebben geen idee hoe laat we terug zullen zijn.
Eerst naar orthopeed, dan foto laten maken, terug naar orthopeed. Als het gips er inderdaad af mag, naar de gipskamer, dan naar instrumentenmaker om spreidbroek aan te meten.

Bedankt voor alle reacties, het komt nu steeds dichterbij...
De operatie is gewoon al 6 weken geleden... De afgelopen weken waren heel pittig maar anderzijds zijn ze ook best snel voorbij gegaan (en dat is maar goed ook :wink: ). Ik hoop zó dat het gips eraf mag en dat Danique voorzichtig aan weer mag gaan proberen te lopen!
Miranda, mv Joran* (15-08-'06), Marit (15), Danique (13) en Jesse (8! :wink: )
Gebruikersavatar
Nancy
J&J MAURITIUS
Berichten: 5788
Lid geworden op: ma jul 26, 2010 9:01 pm

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Nancy »

ik hoop met je mee.

Ik heb hier in dit draadje niet zo fanatiek meegeschreven. Maar wel vaak aan jullie gedacht, en ook mee afgeteld. Succes morgen! Hopelijk is het geen teleurstelling.
Nancy
mv Milou (2005) en Yara (2008)
Gebruikersavatar
maartje12
J&J SANTORINI
Berichten: 2882
Lid geworden op: di jul 27, 2010 11:10 am

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door maartje12 »

Ik duim ook mee! Veel succes morgen!!
Justin€, mama van Fl@ris (2006) Vict@r (2009) en Leon@re (2011)
Gebruikersavatar
Regina
J&J SANTORINI
Berichten: 3616
Lid geworden op: di jul 27, 2010 8:29 am

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Regina »

Succes morgen! Ik duim voor jullie. Hopelijk loopt het allemaal goed.
Regina, moeder van
Mirte (15-10-2004) Nikki (09-10-2007) Liam (11-05-2010)
Gebruikersavatar
Mare
J&J HAWAII
Berichten: 9382
Lid geworden op: vr jul 30, 2010 10:47 am

Re: We zijn weer thuis! Update + fotoverslag

Bericht door Mare »

Succes morgen, ik hoop met jullie mee!
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Plaats reactie