Mamarielle schreef:wat naar Miranda dat je weer terug moest naar het ziekenhuis, gelukkig hoefde jullie niet te blijven! Wie weet was je dan mijn overbuurvrouw wel geworden

, maar gelukkig niet dus. Hopelijk zakt de koorts snel, wat vervelend dat ze ook nog zo verkouden erbij is.
Het klinkt wel heel zwaar voor jou nu, ik hoop echt dat je hulp kunt krijgen!
Kun je vanuit de kerk geen hulp krijgen? Hoe vindt Marit het allemaal eigenlijk? Hopelijk is zij ook niet al te veel uit haar doen door alles. Heel veel sterkte meid, en een dikke knuffel kun je volgens mij ook wel gebruiken!
Gelukkig hoefden we niet te blijven, anders hadden we elkaar gezelschap kunnen houden.
De koorts blijft overdag wel weg, maar tot nu toe heeft ze 's avonds wel weer koorts. Maar... volgens mij komt er weer een kies door, kan een heleboel verklaren!
Qua hulp is het de komende 2 weken geregeld gelukkig, dat geeft mij ook weer wat rust.
En Marit, tja, die is ook flink uit haar doen. Ze is dwarser dan anders, wil niets, moppert overal op etc. Vanmiddag (tussen mijn gebroken dienst door) ben ik even met haar de stad in geweest. Even lekker samen eruit. Het was maar een uurtje, maar daarna was ze wel een stuk gezelliger.
Vrijdagmiddag gaan we weer hebben we afgesproken. Mijn zusje komt hier dan, zij blijft bij Danique.