Zal het komen van alle spanning van afgelopen week of is er een dip bij 4,5 maand?
Daan komt niet vaker, slaapt nog telkens hele nachten door, maar ik heb gewoon als hij wil drinken te weinig voor hem. Ik krijg hem bijna niet tevreden als hij aan het drinken is. De melk komt pas heel laat op gang en als hij dan al veel gedronken heeft, lijkt het wel alsof hij niet verzadigd is. Dus niet perse dat ik te weinig heb, want hij drinkt gewoon veel, maar toch nog te weinig voor hem. Al had ik vanavond wel te weinig voor hem en heb ik wel 5 borsten gegeven.
Ben wel heel veel water aan het drinken en ben sinds vandaag weer wat meer ontspannen, maar geen idee of dat er mee te maken heeft.
Borstcompressie (heet dat zo?) pas ik toe
Vaker aanleggen is geen optie, want meneer moet alleen wanneer hij wil (

Eventueel vannacht kolven zou kunnen.... maar is niet waar ik echt om sta te springen... en stel dat hij wel komt, een uur na het kolven dan heb ik helemaal een probleem.
Hij begint ook telkens meer te kijken naar het eten wat wij in onze mond stoppen... soms gaat z'n mondje dan ook open... En dan ga ik nu zitten twijfelen of hij niet gewoon meer wil eten dan alleen die borstvoeding...