Nog een bv-dip UPDATE 27-3

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Linkje
J&J SANTORINI

Nog een bv-dip UPDATE 27-3

Bericht door Linkje »

Maar nu niet bij 4 maanden, maar bij 7,5 maand.
Klinkt dat bekend voor iemand, want het zegt mij niks. Bij Je!mer heb ik nooit een dip gehad.

Ik kan merken dat F edde erg ontevreden is na een voeding. Hij blijft maar zeuren en naar me happen, dus ik wissel al meerdere keren van kant. Maar ik kan horen dat ie dan al niet veel/niks meer krijgt. :(
Ik ben al bezig met voeden op mijn verzoek, dus voor en na dutjes een extra slokje.
Borstcompressie wordt ik nerveus van; met mijn geschiedenis van verstopte melkkanaaltjes en het feit dat er niet zoveel is om vast te pakken :wink: ben ik bang dat ik iets dicht druk...
Ook het kolven gaat bagger, in 3x kolven haal ik momenteel maar 200-250 ml, dus dat zijn 2 hele sneue flesjes. Ik weet wel dat kolfopbrengst niks zegt over wat F edde in het echie binnenkrijgt, maar in combinatie met mijn ontevreden mannetje maak ik me toch zorgen.

Ik probeer iets te bedenken wat de oorzaak van deze dip kan zijn, maar ik kom er niet uit.
Het zou kunnen dat mijn cyclus weer terugkomt, maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb een Mirena, en ongesteld ben ik nog niet geweest.
En zwanger ben ik ook niet (libido = niet aanwezig :? ).

Heeft er iemand nog ideeen of tips?
Laatst gewijzigd door Linkje op di mar 27, 2012 8:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ro!inka mv Je!mer (9) en F edde (6)

Leer alsof je voor altijd blijft leven.
Leef alsof je morgen gaat sterven.

- Gandhi -
HeleenW

Re: Nog een bv-dip

Bericht door HeleenW »

tja, ik weet het niet... ik weet alleen wat het is en dat het je knap onzeker kan maken!

borstvoedingsthee (bij de tuinen verkrijgbaar)
veel waterdrinken
inderdaad borst om borst geven
ontspannen (door ademhaling)

die tips kreeg ik en heb ik toegepast! Hopelijk gaat het snel weer beter!!!!
wennetje

Bericht door wennetje »

Linkje
J&J SANTORINI

Bericht door Linkje »

@HeleenW: ik dacht dat ik het bv geven nu wel onder de knie zou hebben, maar dit maakt me idd toch meer onzeker dan ik zou willen. Bah! Ik neem je tips mee, dank je.

@wennetje: ik heb het verhaal net ook even op het borstvoedingsforum gezet, eens kijken wat daar uit komt.

- Gandhi -
Mare
J&J HAWAII

Bericht door Mare »

Drink je voldoende? Het is natuurlijk ineens veel warmer. Verder als je compressie niet aandurft misschien meer wisselvoeden, als Fedde dat wil tenminste.
Nina, moeder van David 29-09-2009 en Sem 26-08-2012
Suuz

Bericht door Suuz »

wanneer heb je de mirena laten zetten? Dit kan ook de oorzaak hebben ;) Ik heb vaak dip's ;) wegens ei-sprong enz. Bij mij hielp ook de muisjes eten (van beschuit met muisjes ;)) en aanleggen, aanleggen en aanleggen. Dus vaker aanbieden ipv alleen op verzoek. Veel drinken helpt ook.
Chabeli

Bericht door Chabeli »

Ik herken het wel en bij mij kwam toen toch echt mijn menstruatie...helaas...Ik ben toen gewoon stug door blijven voeden, maar merkte vooral 's avonds dat ze gewoon niet genoeg had. Ze bleef niet tevreden en de borsten waren leeg. Ze kwam toen ook steeds vaker 's nachts. Ineens was het weer over en werd ik ongesteld.

Ik heb verder niets bijzonders gedaan, behalve blijven voeden. En goed drinken inderdaad.
Linkje
J&J SANTORINI

Re: Nog een bv-dip UPDATE 27-3

Bericht door Linkje »

Ja hoor, dit kan er ook nog wel bij: een verstopping!
Een grote harde plek in mijn rechterborst, ik kan m'n arm amper omhoog krijgen. Gelukkig voel ik me verder prima, dus nog geen borstontsteking.
F edde heeft hem net niet kunnen wegdrinken, dus ik ga lekker warm douchen en pak m'n kolf erbij.
Wish me luck!!!

- Gandhi -
wilmama
J&J HAWAII

Re: Nog een bv-dip UPDATE 27-3

Bericht door wilmama »

Au sterkte. En maak het gezellig met je kolf :wink:
W ilma mama van A nne (4 feb 08) en M arijn (2 juni 10)
Mijn haakblog
Plaats reactie