Klinkt dat bekend voor iemand, want het zegt mij niks. Bij Je!mer heb ik nooit een dip gehad.
Ik kan merken dat F edde erg ontevreden is na een voeding. Hij blijft maar zeuren en naar me happen, dus ik wissel al meerdere keren van kant. Maar ik kan horen dat ie dan al niet veel/niks meer krijgt.

Ik ben al bezig met voeden op mijn verzoek, dus voor en na dutjes een extra slokje.
Borstcompressie wordt ik nerveus van; met mijn geschiedenis van verstopte melkkanaaltjes en het feit dat er niet zoveel is om vast te pakken

Ook het kolven gaat bagger, in 3x kolven haal ik momenteel maar 200-250 ml, dus dat zijn 2 hele sneue flesjes. Ik weet wel dat kolfopbrengst niks zegt over wat F edde in het echie binnenkrijgt, maar in combinatie met mijn ontevreden mannetje maak ik me toch zorgen.
Ik probeer iets te bedenken wat de oorzaak van deze dip kan zijn, maar ik kom er niet uit.
Het zou kunnen dat mijn cyclus weer terugkomt, maar zeker weten doe ik het niet. Ik heb een Mirena, en ongesteld ben ik nog niet geweest.
En zwanger ben ik ook niet (libido = niet aanwezig

Heeft er iemand nog ideeen of tips?