Maar dit word ik ook érg zat! Soms duurt het tot half 10/10 uur voor hij slaapt; hele avond weg...
De laatste paar dagen heeft hij overdag nauwelijks geslapen. Donderdag een kwartiertje op de fiets, vrijdag een half uurtje in de wagen en gister een half uur in de auto.
Vandaag heb ik hem wel weer op bed gelegd. Hij wilde erg graag slapen en sliep ook in no time. Ik heb hem na een klein uurtje wakker gemaakt. Maar blijkbaar was dat slaapje al te lang

In de wagen of auto wordt hij vanzelf snel wakker, in zijn bed kan hij het zo 2,5 uur volhouden (misschien wel langer, maar dan maak ik hem zeker wakker). Je wilt alleen niet weten hoe het dan 's avonds is.
Wat zouden jullie doen? Ik vind een half uurtje in bed om één of andere reden zo sneu, omdat ik hem dan al wakker te maken. Zou het beter zijn om hem helemaal niet meer te laten slapen? Is het een kwestie van wennen voor hem, dat hij 's middags niet meer moe wordt?
Hij slaapt nu trouwens ook wat langer uit, als hij 's middags maar heel kort slaapt. En 's avonds kun je dus gewoon weglopen als hij in bed is gelegd...