haaruitval is wel wat minder geworden de laatste paar weken. normaal verloor ik ook veel na het douchen, dus dat blijft denk ik altijd wel zo. hoe langer en donkerder hoe meer haar het lijkt..
Wauw!!!! wat goed dat je bent gegaan!!!! Het heeft even geduurd maar de eerste stap is gezet! En dat je moe bent, ik denk niet dat dat heel raar is hoor! Na de afgelopen periode en dan ook nog eens weer verdiepen in een werksituatie, dat kost ook energie!maartje12 schreef:Vanochtend 2 uurtjes op mijn werk geweest. Praatjes gemaakt, computer weer aan de praat gekregen, mailtjes gelezen (en vooral aan het deleten geweest). En toen waren de 2 uur alweer voorbij. Donderdag weer.
Er was veel anders. Nieuwe collega's, andere kamer, nieuwe (mij onbekende) kamergenote.
Ben er toch wel een beetje moe van geworden. Belachelijk hè.
Goeie timing trouwens hè, ik ga aan het werk en het is ineens zomer. Gelukkig is de dag nog niet om, ik ga maar eens de tuin in.
Roos was vorige week 72 cm en 10,3 kilogram... Maar haar gewichtslijntje begint ook iets af te buigen, en we maken onszelf wijs dat ze al wat smaller wordtHeleenW schreef:Hij is bovengemiddeld wat lengte betreft, 72 cm en ondergemiddeld wat gewicht betreft en zijn gewicht buigt telkens meer van het gemiddelde af. Hij was nu 7.7 kg
oei... van je kinderen moet je het maar hebben...maartje12 schreef:Mama, waarom heb je nog steeds zo'n dikke buik?
Krijgen jullie dit ook nog te horen...![]()
En dat terwijl ik nog maar 1-2 kg boven mijn oude gewicht zit, kennelijk zit het allemaal op m'n buik.