Ik ben het (niet) slapen van Evy ZO VERSHRIKKELIJK ZAT!!! Ze is nu 17 maanden, en er is altijd wel wat: tandjes, snot, onrustige dag gehad, koorts… En ik ben moe en trek het niet meer en ik vind het niet meer leuk

Deze week heb ik s avonds wat leuke dingen gepland. Maar ik kan er niet naar uitkijken, met het vooruitzicht op veel te korte nachten. Ik begin het Evy bijna kwalijk te nemen

Ze mag bij me slapen, en tot een half jaartje geleden ging dat goed . Maar tegenwoordig draait het samenslapen meestal alleen maar uit op gewoel en gedraai en frustraties. En ik word GEK van het gefriemel aan me. Als ze aan de borst ligt, friemelt ze aan me, aan mijn keel, aan mijn andere borst, vingers in mn mond, gefriemel aan mijn gezicht, ik kan dus ook niet in slaap vallen terwijl ze bij me ligt (wat wel lukte toen ze baby was, toen sliep ik gewoon terwijl zij aan de borst lag).
De oudste was ook een drama slaper, en die ging met 20 maanden op wonderbaarlijke wijze ineens doorslapen. Daar heb ik nu dus ook mijn hoop op gegooid. Maar zo langzamerhand begint het tot me door te dringen dat in het verleden behaalde resultaten geen garantie bieden voor de toekomst.
Zo, mijn frustratie heb ik even kunnen spuien. Bedankt voor het lezen.