@Mare je bent niet de enige hoor - Carly komt overdag ook nog om de 1-2 uur en 's nachts om de 3 uur, met soms een uitschieter naar 4 uur. Alleen ik ben natuurlijk niet ziek. En 's nachts bv geven vind ik echt vele malen makkelijker dan de flesjes bij Isla, dat voelde echt als een marteling. Nu sliep die met 12 weken door, dat dan weer wel

Sterkte in ieder geval, ik hoop dat het snel beter gaat!
Met Carly gaat het heel goed, ze lacht de hele dag en wil overal bij betrokken zijn. Ze is zooo lief, ik wil helemaal niet dat ze groter wordt, voor je het weet is ze een peuter en krijg ik de eerste 'mama is stom!' te horen
Met kerst waren we bij David's ouders in Edinburgh, dat was wel iets teveel drukte voor haar, met alle familie en zo die langs kwam. Ze raakte totaal overprikkeld en sliep overdag helemaal niet meer. Ze bleef wel vrolijk maar ze was helemaal uitgeput. Wat ook niet hielp was mijn schoonvader die steeds verkondigde dat ze vast nog niet moe was, omdat ze nog zo vrolijk was, en dat intelligente kinderen minder slaap nodig hebben, en dat ze vast geen slaapjes meer nodig had overdag. (Hij denkt dat zowel Isla als Carly superslim zijn, want het zijn zijn kleinkinderen dus dat moet wel natuurlijk

) Pff, heb af en toe op mijn tong gebeten

Nu we weer thuis zijn doet ze weer 2-3 slaapjes op een dag, gelukkig.
Verder rolt ze van buik naar rug maar andersom nog niet, en is ongelofelijk nieuwsgierig. Ze wil alles zien wat Isla doet. Als ze op schoot zit bij het eten grist ze het uit mijn handen als ik niet oppas, maar ze moet nog even een paar weekjes wachten. Ik laat haar al wel eens aan het klokhuis van een appel likken als ik een appel eet, dat vindt ze geweldig, zit ze helemaal te glunderen.