Het is geen tijd voor een sprongetje, maar hij is een groot deel van de dag aan het zeuren en huilen, hangt letterlijk aan mijn benen af en toe. ook de nachten slaapt hij slecht, wordt veel wakker, vaak huilt hij dan met zijn ogen dicht.
In eerste instantie zeg ik dat het tandjes zijn. Maar paracetamol zorgt niet voor een betere nacht. Gisteravond laat nog gegeven en een zeer slechte nacht gemaakt.
Voor de zekerheid doe ik dus sinds een paar dagen wat gentiaan violet in zijn mondje, omdat ik me herinner dat spruw de conclusie was bij J0ela toen ze een periode zoveel huilde. Tot nu toe weinig effect. (maar wel een hoop troep, zie andere draadje

Dan blijft er over dat het aan de bijvoeding kan liggen, die hij sinds een maand krijgt. We hebben in ons gezin en onze families geen bekende allergieën oid en ik weet daarom ook niet of je dat ergens aan zou moeten merken. Hij heeft gewoon twee a drie keer per dag een poepbroek dus het zit zeker niet vast.
Vandaag maar de hele dag geen bijvoeding geven?
En wat zouden signalen kunnen zijn?
Iemand nog een ander idee?
Ow en heel belangrijk, verder oogt hij echt niet ziek, geen koorts, oren zijn nog nagekeken twee weken geleden en waren schoon. Hij is heel actief en ondernemend, tijgert de hele flat door als hij de kans krijgt.