Ik had Rein gemaand maar gezellig mee te gaan, was een goeie keuze! Vera was op haar vrolijkst en we hebben nog weer een gesprekje gehad. Nog steeds groeit ze niet hard, maar ze volgt qua gewicht netjes een lijn, de lengte blijft wat achter. Ik heb weer benoemd dat het een bekend beeld is.
De VPK vroeg deze keer of ik zelf behoefte had aan een bezoekje aan de kinderarts, waarop ik ontkennend heb geantwoord (er is geen enkele aanwijzing dat er iets niet goed zou zijn, het meisje doet het verder prima). Dat kon de VPk alleen maar beamen, heb ook gezegd dat zij als buro een signalerende functie hebben en dat ik hen graag op die manier "gebruik". Behalve de groei is er geen enkele rden om een kinderarts te bezoeken en met de groei van Miriam in ons achterhoofd vond ook de verpleegkundige het niet nodig om een verwijzing voor de kinderarts te regelen... Want, zo zei ze, die zou op dit moment toch niets kunnen diagnostiseren (had ik dat de vorige twee bezoekjes niet datzelfde gezegd?

Tsja, nu ze zelf die conclusie trekt is het allemaal toch weer goed afgelopen... De volgende keer neem ik Rein lekker weer mee (en leuk dat hij dat vind! :p )