Twee voor de prijs van een, dat maakt de afgelopen nacht wel weer goed.
Ana schreef:Vanochtend heb ik eens speciaal opgelet hoe hier het wakker worden gaat.
Hij zat eerst naast mijn hoofdkussen naar me te kijken, en toen op zijn knietjes naast mijn hoofd te wippen, vervolgens stlnd hij op bij het hoofdeind en stond daar een beetje te 'springen'. Toen kwam hij weer naar me toe om me liefdevol op mijn gezicht te meppen met een brede grijns, om vervolgens overal waar hij maar blote huid van die natte zoenen te geven (m.n. met scheet-effecten)
lief dat je eraan denkt. We zitten nog in NL, maar waarschijnlijk hebben we een woning in Belgie gevonden nu. Ik geloof het pas als het contract is ondertekend volgende week. Maar dan gaan we binnenkort dus verhuizen, we zijn er klaar voor!Mare schreef:@Ana: brr, ik ben blij dat dat naar verwachting nog wel een tijdje gaat duren. Hoe gaat het nu met jullie? Zitten jullie al in België of nog in Nederland.
Hoe heb je dat voor elkaar gekregen?TinekedH schreef:Hier 2 tandenen (na 9 mnd 2 Tot 3 keer voeden per nacht) slaapt ons Veertje sinds 2 nachten van 7 Tot 7
Hoera!