Eerst met I.van en dan volgende week met J0ela.
Ik ben erg benieuwd. Ook of de vaccinatieschema's van Bosnie en Belgie een beetje overeenstemmen. Volgens mij missen ze er wel een of twee.
En, zijn ze goedgekeurd?Ana schreef:Morgen is het dan zover, ik ga voor het eerst met mijn kind naar het consultatiebureau (Kind en Gezin)![]()
Eerst met I.van en dan volgende week met J0ela.
Ik ben erg benieuwd. Ook of de vaccinatieschema's van Bosnie en Belgie een beetje overeenstemmen. Volgens mij missen ze er wel een of twee.
Nou idd, ik kom er nog helemaal niet aan, zou er ook nooit aan denken. Ik zou ook niet eens weten hoe je kon zien of hij wel of niet vernauwd is.Chantal schreef:fijn dat het goed was, zo'n allereerste keer
maar even over het voorhuidje, die hoeft nog helemaal niet naar achter.. hoeft pas als ze een jaar of 7-9 zijn! gewoon niet aankomen hoor, af en toe in badje weken is genoeg!
Domme vraag misschien maar hoe dan??Suuz schreef:Verschil tussen voorhuid dat nog niet naar achter kan en vernauwing is duidelijk zichtbaar.
Sorry, ik ben niet zo vlot van begrip, maar ik begrijp je niet....Bedoel je dat je het plasgaatje niet kan zien?Suuz schreef:Omdat je dan niet kan zien waar hij vandaan plast.
Ik kan mij er ook geen voorstelling van maken. Ik zou nu nog steeds niet weten hoe het er dan uitziet. Maar gelukkig zijn er mensn die het wel weten.Emmy schreef:Sorry, ik ben niet zo vlot van begrip, maar ik begrijp je niet....Bedoel je dat je het plasgaatje niet kan zien?Suuz schreef:Omdat je dan niet kan zien waar hij vandaan plast.
En dan heb ik nog wel 4 zonen ook....Mare schreef:Ik kan mij er ook geen voorstelling van maken. Ik zou nu nog steeds niet weten hoe het er dan uitziet.Emmy schreef:Sorry, ik ben niet zo vlot van begrip, maar ik begrijp je niet....Bedoel je dat je het plasgaatje niet kan zien?Suuz schreef:Omdat je dan niet kan zien waar hij vandaan plast.