Nu zit er heel veel verspreid over allerlei topics. Zou je jouw belangrijkste tips en tricks over cake pops in dit draadje willen zetten. dan help je als taartgoeroe ons prutsers enorm

Moderator: Chantal
oooh zooo herkenbaar! Ik 'durf' er daarom al niet eens aan te beginnenHanne schreef:maar wanda jij bent de banketbakker. natuurlijk kan jij het. ik ben een enorme zenuwpees altijd met dit soort dingen. ik word al helemaal gestresst als ik denk aan chocola die te snel stolt, bultige balletjes, te boterig etc.
Maak er dan eerst een paar. Dan proef je het wel. Hou wat cake en wat botercreme achter de hand, zodat je nog bij kunt sturen.Hanne schreef:maar wanda jij bent de banketbakker. natuurlijk kan jij het. ik ben een enorme zenuwpees altijd met dit soort dingen. ik word al helemaal gestresst als ik denk aan chocola die te snel stolt, bultige balletjes, te boterig etc.
haha dat heb ik dus ook. Maar ik ga er vandaag of in het weekend aan beginnen. Eerst cupcakes bakken omdat M icah geen melk en ei mag dus speciale versie. Kan ik er gelijk een aantal invriezen en dan van een paar cc's cake pops maken. Maar ik ben wel bang het niet lukt maar goed dan heb ik het in ieder geval geprobeerd.Chabeli schreef:oooh zooo herkenbaar! Ik 'durf' er daarom al niet eens aan te beginnenHanne schreef:maar wanda jij bent de banketbakker. natuurlijk kan jij het. ik ben een enorme zenuwpees altijd met dit soort dingen. ik word al helemaal gestresst als ik denk aan chocola die te snel stolt, bultige balletjes, te boterig etc.