En ik heb laatst nog gepost in het draadje van midden 2011, maar nu is het onvindbaar??

Op zich zie ik er niet tegenop om Evy te moeten missen. Ik bedoel, ik ga haar wel missen, maar ik weet dat ze in goede handen is en dat dat allemaal wel goed komt. Maar ik vind het wel moeilijk omdat het weer zo'n stap is. Eerst afsluiting van de kraamweek, dan rond een week of 6 dat dat pasgeboren eraf gaat, en dan nu alweer bijna naar de creche... zucht, het gaat me echt veel te snel.Marjo schreef:Pauwtje: wat leuk dat Evy naar dezelfde vertrouwde groep gaat. Best wel snel dat ze gaat wennen. Zie je er tegenop?
mmmm ik ben jaloers, bij mij is het net andersom.Chabeli schreef: Ik blijf wel veel meer kolven dan zij drinkt; ondertussen is de vriezer (amerikaans model) voor een derde gevuld met mmhaha
kaatje71 schreef:mmmm ik ben jaloers, bij mij is het net andersom.Chabeli schreef: Ik blijf wel veel meer kolven dan zij drinkt; ondertussen is de vriezer (amerikaans model) voor een derde gevuld met mmhaha
Voorraad vriezermelk is opperdepop, dus ik vrees dat het toch een flesje kv gaat worden volgende week
vinnik wel hèèl lief!!Chabeli schreef:kaatje71 schreef:mmmm ik ben jaloers, bij mij is het net andersom.Chabeli schreef: Ik blijf wel veel meer kolven dan zij drinkt; ondertussen is de vriezer (amerikaans model) voor een derde gevuld met mmhaha
Voorraad vriezermelk is opperdepop, dus ik vrees dat het toch een flesje kv gaat worden volgende week
Mocht je willen, mag je van mij zo wat komen halen hoor!
Is utrecht dichtbij genoeg? Of anders Hilversum (daar wonen mn ouders, daar staat nu ook een bekertje in de vriezer)? Nee hoor, niet doen als je het niet nodig vindt. Maar van mij zou je ook direct wat mogen hebben. Als het om 1 flesje gaat, snap ik dat je het de moeite niet vindt (Meike gaat natuurlijk ook alweer hard richting de 5 maanden). Maar voel je vrij om het te vragen.kaatje71 schreef:vinnik wel hèèl lief!!Chabeli schreef:kaatje71 schreef: mmmm ik ben jaloers, bij mij is het net andersom.
Het zal ws. om 1 flesje gaan, daarna heb ik vakantie en als ik weer ga werken is ze bijna 6 maanden. Ik doe dus maar mijn best om het niet zo heel erg te vinden en dat is het ws. ook niet. (Maar als je meer in de buurt had gewoond had ik denk ik wel van je aanbod gebruik willen maken......)
Het is jammer dat ik niet genoeg kolf maar ook wel weer fijn dat ze zo veel wil drinken, met Silke ging er met veel meer moeite veel minder melk in als ik aan het werk was....
Is utrecht dichtbij genoeg? Of anders Hilversum (daar wonen mn ouders, daar staat nu ook een bekertje in de vriezer)? Nee hoor, niet doen als je het niet nodig vindt. Maar van mij zou je ook direct wat mogen hebben. Als het om 1 flesje gaat, snap ik dat je het de moeite niet vindt (Meike gaat natuurlijk ook alweer hard richting de 5 maanden). Maar voel je vrij om het te vragen.kaatje71 schreef:vinnik wel hèèl lief!!Chabeli schreef:kaatje71 schreef: mmmm ik ben jaloers, bij mij is het net andersom.
Het zal ws. om 1 flesje gaan, daarna heb ik vakantie en als ik weer ga werken is ze bijna 6 maanden. Ik doe dus maar mijn best om het niet zo heel erg te vinden en dat is het ws. ook niet. (Maar als je meer in de buurt had gewoond had ik denk ik wel van je aanbod gebruik willen maken......)
Het is jammer dat ik niet genoeg kolf maar ook wel weer fijn dat ze zo veel wil drinken, met Silke ging er met veel meer moeite veel minder melk in als ik aan het werk was....
Ja, dat gevoel heb ik nou ook. En ik kan er met ml nauwelijks over praten, voor hem kan dat eerste jaar niet hard genoeg gaan. En voor hem is het nu ook klaar, terwijl ik... zucht... ik weet niet eens of ik echt nog een keer zou willenjolanda mv c/k/n schreef:Hebben jullie dat nu ook? Ik weet heel zeker dat Enya ons laatste kindje zal zijn (anders heeft de arts iets niet helemaal goed gedaan bij ml). Ik probeer alles zo bewust mogelijk mee te maken en op te slaan. Maar het gaat zo snel dat het wel lijkt alsof de tijd door mijn vingers glipt.
ik vind het dubbel, aan de ene kant vind ik die babytijd niet zo makkelijk dus ik zal blij zijn als het eerste jaar voorbij is en ik vind het toch ook wel een soort van jammer dat het de laatste keer is. Het gaat inderdaad toch wel snel, sneller dan de eerste twee keren lijkt het wel.jolanda mv c/k/n schreef:
Hebben jullie dat nu ook? Ik weet heel zeker dat Enya ons laatste kindje zal zijn (anders heeft de arts iets niet helemaal goed gedaan bij ml). Ik probeer alles zo bewust mogelijk mee te maken en op te slaan. Maar het gaat zo snel dat het wel lijkt alsof de tijd door mijn vingers glipt.
ook heel lief, dankje! Net een discussie met mijn vriend hierover gehad en hij vindt wel dat ik het een beetje los zou moeten laten. En verstandelijk vind ik ook wel dat hij gelijk heeft. Het is maar 1 flesje kv.Pauwtje schreef:
Is utrecht dichtbij genoeg? Of anders Hilversum (daar wonen mn ouders, daar staat nu ook een bekertje in de vriezer)? Nee hoor, niet doen als je het niet nodig vindt. Maar van mij zou je ook direct wat mogen hebben. Als het om 1 flesje gaat, snap ik dat je het de moeite niet vindt (Meike gaat natuurlijk ook alweer hard richting de 5 maanden). Maar voel je vrij om het te vragen.
Lijkt me dubbel inderdaad, enerijds fijn dat meike ook goed drinkt als jij er niet bent. Zeker omdat ze ook niet zo'n harde groeier is, is het een geruststellende gedachte. Maar wel balen dat je er niet tegenop kan kolven.
Hoe is het nu eigenlijk met jou, Karin? Voel je je al wat rustiger dan een paar weken/maanden geleden?
Snap ik helemaal hoor, ik denk ook niet dat mijn man er erg happig op zou zijn om mm van een ander (en zeker een voor hem totaal onbekende) te geven. Misschien als het zou gaan om de eerste week, of om prematuurtjes ofzo.kaatje71 schreef:ook heel lief, dankje! Net een discussie met mijn vriend hierover gehad en hij vindt wel dat ik het een beetje los zou moeten laten. En verstandelijk vind ik ook wel dat hij gelijk heeft. Het is maar 1 flesje kv.Pauwtje schreef:
Is utrecht dichtbij genoeg? Of anders Hilversum (daar wonen mn ouders, daar staat nu ook een bekertje in de vriezer)? Nee hoor, niet doen als je het niet nodig vindt. Maar van mij zou je ook direct wat mogen hebben. Als het om 1 flesje gaat, snap ik dat je het de moeite niet vindt (Meike gaat natuurlijk ook alweer hard richting de 5 maanden). Maar voel je vrij om het te vragen.
Lijkt me dubbel inderdaad, enerijds fijn dat meike ook goed drinkt als jij er niet bent. Zeker omdat ze ook niet zo'n harde groeier is, is het een geruststellende gedachte. Maar wel balen dat je er niet tegenop kan kolven.
Hoe is het nu eigenlijk met jou, Karin? Voel je je al wat rustiger dan een paar weken/maanden geleden?
Met mij gaat het nu wel beter dan 2 maanden geleden. Het scheelt ook echt veel dat de nachten zo goed gaan ( 1 of 2 keer drinken en verder slapen).
Ik ben nog wel niet helemaal de oude, maar dat hoeft ook nog niet na 4 maanden toch? Zo vreselijk wiebelig en onzeker voel ik me iig niet, gelukkig maar.
Ik heb haar na de late voeding lekker bij ons op de kamer verder laten slapen. Daar blijft ze 's nachts ook voorlopig lekker slapen.Pauwtje schreef: Hoe ging het vannacht op haar kamertje? Is er een reden dat jullie nu die keus maken, of gewoon omdat het toch een keer ervan komt? Evy ligt al vanaf dag 10 op haar eigen kamertje(wel met babyfoon) , maar ik slaap regelmatig in het grote bed bij haar op de kamer. Ik vond het vervelend dat ml elke nacht ook wakker werd als ik ging voeden, terwijl hij beter zn energie kon sparen voor de jongens.
Ooh, da's herkenbaar. Zo loopt I ris soms te roepen en te schudden aan de wandelwagen om mij te vertellen dat ze slapenjolanda mv c/k/n schreef:Ik heb haar na de late voeding lekker bij ons op de kamer verder laten slapen. Daar blijft ze 's nachts ook voorlopig lekker slapen.Pauwtje schreef: Hoe ging het vannacht op haar kamertje? Is er een reden dat jullie nu die keus maken, of gewoon omdat het toch een keer ervan komt? Evy ligt al vanaf dag 10 op haar eigen kamertje(wel met babyfoon) , maar ik slaap regelmatig in het grote bed bij haar op de kamer. Ik vond het vervelend dat ml elke nacht ook wakker werd als ik ging voeden, terwijl hij beter zn energie kon sparen voor de jongens.
Ik wil dat ze overdag op haar kamertje gaat slapen om meerdere redenen.
1, voor haar rust, dan staan haar zussen en broer niet bij elke kik die ze geeft bij haar te roepen dat ze wakker wordt. Waardoor ze dus echt wakker wordt.
2, ik hoop dat ze, doordat ze minder gestoord wordt, wat langere rukken gaat maken i.p.v. hazenslaapjes tussendoor.
3, Ik wordt die kinderwagen in de huiskamer zat, maar ik kan die reiswieg ook nergens anders kwijt. Althans niet op een manier dat ik hem makkelijk kan pakken als ze wil slapen.
eigenlijk al vrij snel.Marjo schreef: Hoe lang laten jullie je ze overdag beneden slapen?