Hint!?

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Charlotte
J&J SANTORINI

Hint!?

Bericht door Charlotte »

Vandaag zijn mijn ouders weer eens geweest. Dit zijn grootouders die het erg leuk vinden om op 1 cm afstand van J0chem te zitten. Dit vinden ik en J0chem niet echt leuk en prettig. Je kan het gewoon aan hem merken, het is voor die mensen te dichtbij, verstikkend bijna. Dus toen ik laatst in de winkel een tshirt met de tekst "Stay out of mij space" zag hangen dacht ik, dit is een hele mooie hint. Je kan al raden wat ie aan had vandaag.... Zijn Stay out of mij space tshirt. En wat denk je de hint heeft geholpen!!!! Ze hebben even raar gekeken naar het shirt maar zijn niet meer te dicht bij hem gekomen en we hebben een heerlijke ontspannen ochtend gehad. Ik blij, J0chem blij. De hint is overgekomen 8) :lol:

Afbeelding
Charlotte, J (3,5) en H (1)
Corina
J&J SANTORINI

Bericht door Corina »

Leuk! Gelukkig dat ze engels kennen. Mijn ouders hadden dit echt niet gesnapt ;).
Mama van Mart-Jan (bijna 12 jaar), Bertrik (10 jaar), Annelieke (8 jaar) en Gerward (maart 2016)
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

Corina schreef:Leuk! Gelukkig dat ze engels kennen. Mijn ouders hadden dit echt niet gesnapt ;).
Gelukkig wel anders had ik het alsnog moeten uitleggen..
Pauline
J&J MALEDIVEN

Bericht door Pauline »

Ja,duh! Ik wil natuurlijk wel een foto met het model in kwestie! ;)
P auline, mama van M@arten (19) en Sj0erd (16)
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

Pauline schreef:Ja,duh! Ik wil natuurlijk wel een foto met het model in kwestie! ;)
Model in kwestie zat op dat moment in de draagdoek en kon helaas niet poseren. Morgen nog een poging.
Ana
J&J MAURITIUS

Bericht door Ana »

Wat fijn dat zo'n shirtje helpt!
Mijn schoonouders doen dat ook, dat verstikkende gewoon... misschien heb ik er plaatsvervangend meer last van dan mijn dochtertje maar ik krijg er compleet de zenuwen van altijd.
Helaas begrijpen ze het niet als ik aangeef dat ze haar even moeten laten zijn e.d. (Ben dan haast blij als ze gaat huilen en ik haar kan 'redden'.)
Op deze manier zien ze overigens niet wat J0ela allemaal al kan want daar krijgt ze de kans niet voor.
J0ela, 21.02.11 en I.van, 31.07.12
Truus
J&J SANTORINI

Bericht door Truus »

Ana schreef:Wat fijn dat zo'n shirtje helpt!
Mijn schoonouders doen dat ook, dat verstikkende gewoon... misschien heb ik er plaatsvervangend meer last van dan mijn dochtertje maar ik krijg er compleet de zenuwen van altijd.
Helaas begrijpen ze het niet als ik aangeef dat ze haar even moeten laten zijn e.d. (Ben dan haast blij als ze gaat huilen en ik haar kan 'redden'.)
Op deze manier zien ze overigens niet wat J0ela allemaal al kan want daar krijgt ze de kans niet voor.
Zo ging dat hier met M irre toendertijd ook. Het werd beter en makkelijker toen ze ouder werd, want dan zei ze wel 'nee' als ze iets niet wilde. Was ik niet altijd de boeman.;)
M irre had er trouwens wel last van, de drukte, het impulsieve, overal naartoe gesleept worden. Ze was/is er het kind niet naar.

L otta is een heel ander typje wat dat betreft. Die kan wat meer 'hebben' en anders laat ze -nu al- flink van zich horen, haha. Die redt zich wel, laat niet met zich sollen.

M irre had vaak achteraf last van onrust, heel moe.
M irre is een beetje 'te lief'. Mag nog steeds wel leren van zich af te bijten, gelukkig gaat het al steeds beter!
vuurvonk
J&J MAURITIUS

Bericht door vuurvonk »

fijn dat het shirtje geholpen heeft!
Frédèrique 20-02-2008 en Yerick 22-08-2013
Saskia4

Bericht door Saskia4 »

Wat een goed idee zo'n shirtje... Subtiel! Hebben jullie het er nog over gehad of denk je dat ze de hint voor de volgende keer ook snappen? :wink:
Charlotte
J&J SANTORINI

Bericht door Charlotte »

Saskia4 schreef:Wat een goed idee zo'n shirtje... Subtiel! Hebben jullie het er nog over gehad of denk je dat ze de hint voor de volgende keer ook snappen? :wink:
Nee we hebben het er niet over gehad. Zij hebben alleen het shirt gelezen en ik heb er verder niets van gezegd. Ben inderdaad benieuwd hoe het de volgende keer gaat. :lol:
Plaats reactie