ik kan me voorstellen dat het wel moeilijk voor je is, zeker als ze er zelf nog zo'n moeite mee heeft. Sneu zeg...
Ik kan me ook goed voorstellen dat het voor jezelf mooi is geweest nu, maar het blijft wel dubbel he. Wat fijn en mooi dat jullie er samen zo lang van hebben kunnen genieten!
Misschien kun je het ritueel wat veranderen, bijv. samen een boekje lezen, M erle lekker bij je op schoot en dan nog lekker even samen knuffelen voor ze gaat slapen?
Ik ben sinds gisteren gestopt en het voelt ook wel dubbel. Toch ook wel een beetje omdat Lucas een jaar langer heeft gehad, maar het is ook wel weer goed zo. Hij had van mij langer mogen drinken (maar tandemen hoefde van mij eigenlijk niet) maar hij ging de laatste dagen heel onrustig drinken, vaak loslaten, weer aanhappen en dat deed hij dan door z'n tanden er dan ook even in te zetten.... au!

Ik zat echt heel gespannen, eigenlijk te wachten tot hij weer zou gaan bijten. Daarom ben ik er nu mee gestopt en hij vind het helemaal prima, dat maakt het dan wel weer makkelijker. Ik leg hem nu in bed en hij gaat gewoon lekker slapen.
Oh, dat is alweer een heel verhaal over mij geworden.... maar het is wel fijn om het hier even van je af te schrijven he, in mijn omgeving zouden ze het in ieder geval niet echt snappen.
Knuffel voor jou, en geef M erle ook maar wat extra knuffels de komende tijd, ik hoop dat ze het snel geaccepteerd heeft!