zonder ei?
Moderator: Chantal
zonder ei?
Is het mogelijk om een taart zonder ei te maken? Ik heb die vraag gekregen, maar ik kan het me zo moeilijk voorstellen, omdat het ei het biscuit luchtig maakt (toch?). En als het wel kan, zit het dan bijvoorbeeld ook in fondant en marsepein?
I l s e, mv B (03), J (04) & P (07)
Hoe dan ook, we redden het
Hoe dan ook, we redden het
Ik heb van de week een taartje gemaakt voor mijn zoontje die koemelk, ei en pinda en noot allergie heeft.
Ik heb het recept voor het biscuit van de leukste taarten gehaald. En dan het recept voor bananencake, maar er is nog een ander recept maar dat vind ik niet zo lekker. en ik gebruik fondant van regalice (als ik het zo goed schrijf) Dat is zonder melk en ei. Ik gebruik dus zowiezo geen marsepein dus ik weet niet of er ei in zit. Wel melk volgens mij.
Ik heb het recept voor het biscuit van de leukste taarten gehaald. En dan het recept voor bananencake, maar er is nog een ander recept maar dat vind ik niet zo lekker. en ik gebruik fondant van regalice (als ik het zo goed schrijf) Dat is zonder melk en ei. Ik gebruik dus zowiezo geen marsepein dus ik weet niet of er ei in zit. Wel melk volgens mij.
Nancy mv M icah 31-8-2008 en S enn 28-7-2011
- LauramvAnneenLisa
- J&J MAURITIUS
-
- J&J SANTORINI