Oh ja, en de smurfenhuisjes, hebben die eigenlijk wel een rood dak?
Let wel: dit is een snel probeersel, dus niet geweldig bekleed enzo. Maar dus graag jullie mening...

Moderator: Chantal
Er komt geen extra snoepje bij, hoor, er gaat er eentje vanaf. Het wordt OF een spekje OF een snoepje (het huisje is al te klein voor één smurf, laat staan voor tweeddaantje schreef:super leuk ! ik zou er zelf denk ik niet nog een extra snoepje erbij doen. dit is toch prima zo !
ik kon me niet zo herinneren dat er witte stippen op de smurfenhuisjes zitten dus even gegoogled, maar er is blijkbaar van alles mogelijk
http://www.google.nl/search?q=smurfenhu ... 47&bih=490
leuk idee !
Ja, klopt, het is zeker genoeg. Maar zonder snoepjes is het gewoon een kabouterhuisje, geen smurfenhuisje, natuurlijk. Ik weet ook zeker dat de juffen de snoepjes dan gewoon mee naar huis zullen geven, dus dat komt wel goed. Mini-muffins zijn ook geen oplossing, want dan kunnen ze het smurfje niet ondersteunen. En gewoon de helft maken, met telkens 2 smurfen, zodat elk kind een halve muffin krijgt, dat vindt mijn man een gek plan, en L iene vond het ook maar raar, trakteren op een half cakejeMiem schreef:Leuk! Ik zou allerlei verschillende kleuren daken doen, en een snoepje zou ik er niet eens bij doen denk ik. De traktatie is al groot genoeg voor een kleuter.