Nov-Dec'09 baby's!

Moderators: Ester, Yvonne

Plaats reactie
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Hoeraaaaaa Zoya 1 jaar. Feestje al gevierd natuurlijk maar nu is het echt zover. Wat bijzonder zeg hoe Jarek zich dat nog herinnert.
Roze wolk, heel herkenbaar. Hier was hij regelmatig wat grijs maar sinds een half jaar is het hier een en al roze ;)
Groetjes Dorien mv F(19) en L (15)
AnnemiekD
J&J MAURITIUS

Bericht door AnnemiekD »

Gefeliciteerd Gabi!
Wat een enorme blijdschap straal jij van het scherm af. Volgens mij kom je pas van je roze wolk af als Zoya haar eerste puber bui heeft op haar 16e :lol:
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Liv is wat jammerig de laatste paar dagen. Ze is weer druk aan het ontwikkelen. Kijk maar: Mag het nog geen staan noemen geloof ik maar kijk eens wat ze doet:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
AnnemiekD
J&J MAURITIUS

Bericht door AnnemiekD »

Wat gaat ze in 1 keer hard joh! Leuk. En er is straks niks meer veilig....
Mooie en drukke tijd ga je in. Hoe gaat het met haar verkoudheid en oogjes?

Nemen jullie een kerstboom? wij wel, en ik vrees met grote vrezen voor de ballen. Al moet ik zeggen dat mijn andere 2 meiden ook allebei net kropen rond kerst en die lieten de boom toen redelijk snel met rust. (al denk ik dat Roos de boom reuze interessant zal vinden.)
Annemiek, moeder van 3 dochters, jan 2006, jan 2008, dec 2009 en een zoon sinds 4 juni 2016.
Liesbeth

Bericht door Liesbeth »

[quote="AnnemiekD"Nemen jullie een kerstboom? wij wel, en ik vrees met grote vrezen voor de ballen. Al moet ik zeggen dat mijn andere 2 meiden ook allebei net kropen rond kerst en die lieten de boom toen redelijk snel met rust. (al denk ik dat Roos de boom reuze interessant zal vinden.)[/quote]

Waarschijnlijk niet. Ik word nu al knettergek van alles wat er zo ongemerkt wordt gepakt dat ik er niet nog meer bij kan hebben. Onze woonkamer lijkt wel een KDV nu!
Lien

Bericht door Lien »

Dorien, wat gaat Liv lekker!!
Ik gaf Daniel vaak een liggend pak luiers om aan te staan of mee te gaan lopen. Lekker zwaar en valt niet om, staat ze net iets hoger ;)

Die boom, grutjes, die willen wij ook, maar ik heb me zojuist bedacht ..toen ik dat begon te visualiseren met Daniel!
Marian
J&J TEXEL

Bericht door Marian »

Ah, wat heerlijk, die Liv. Zo te zien is ze met kattenvoer bezig, of niet? Dat vindt Marit ook zo'n leuke bezigheid, en het schijnt ook erg lekker te zijn.:)

Wij zetten gewoon een kerstboom, onderin hangen we altijd onbreekbare ballen, ook in verband met onze katten. Alleen de figuurtjes uit de kerststal zijn altijd binnen no time allemaal kwijt en belanden in het poppenhuis of een brandweerauto. ::lol:

Marit gaat ook lekker qua ontwikkeling, ze probeert van alles, maar valt ook heel veel om, wat natuurlijk veel huilpartijen oplevert. Met de tanden schiet het echt niet op, ze heeft nog steeds alleen twee ondertanden, de boventanden zijn er nog niet door, ik zie ze wel heel duidelijk zitten.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
AnnemiekD
J&J MAURITIUS

Bericht door AnnemiekD »

Rosalyn is 1! Wat een dag waarin ik al de hele dag op de klok kijk en terug denk aan een jaar geleden.
1 jaar geleden was ik op dit moment heel erg hard aan het roepen of de verloskundige tijd had om te komen, want ik had persdrang. 20.29 kwam hij binnen zag het hoofdje al en om 20.33 kwam Roos ter wereld. Een moment wat ik nooit meer zal vergeten.

En vandaag was een leuke dag, echt een vrolijke dag, wel 10 x lang zal ze leven gezongen....
Gut zeg, 1 jaar....wat een jaar.
1 jaar borstvoeding, en al heb ik geroepen dat ik wilde stoppen met 1, dat doe ik dus nog niet, ik geniet nog zo van dat lijfje tegen me aan....ik zal niet zeggen op tot haar 2e, maar voorlopig gaan we nog eventjes door.
Sinder

Bericht door Sinder »

jaaaaaaaaa gefeliciteerd Annemiek met je meisje!!!! Wij willen foto's!!!

En Dorien, wat ontzettend leuk die foto's zo zeg!

En die boom, wij nemen denk ik weer de pluche berenhangers, lijkt me verstandig :)

ik ga snel weer, ben slecht in orde en wil naar bed!
EskilE

Bericht door EskilE »

Hai,
Heel even een kort berichtje.
In mijn andere slaaptraining bericht kunnen jullie lezen dat het inmiddels een stuk beter gaat met het slapen van Pjotr. Overdag is het nog pet, maar goed, kleine stapjes vooruit is ook vooruit.
Over kleine stapjes, onze man kan lopen!!!!!! Echt waar!!!! Het is zo super om te zien.
Hij heeft ook in het afgelopen weekend maar liefst 4 tandjes tegelijk gekregen. Kan ook meegespeeld hebben in zijn slechte slapen, maar zal niet de hoofdoorzaak geweest zijn, gezien het feit dat hij al maanden slecht slaapt.
En, we hebben deze week een logeerhond. Na een angstige eerste dag - Pjotr vond het helemaal niets. Zijn de twee nu dikke vriendjes. Pjotr ziet in de hond een prima bestemming voor zijn boterhammetjes. En de hond vind het prachtig als Pjotr in de buurt komt. Hij is heel lief voor hem. Pjotr is wat minder lief voor de hond, maar daar trekt hond zich niks van aan.
leuk ook om te zien dat ze beiden zo heerlijk jaloers zijn. Als ik de één aandacht geef, zit de ander in een mum van tijd bovenop me!!
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Liv klapt in haar handjes!!!
EINDELIJK!
Veeeeeeeeeeel geoefend en nu zit ze triomfantelijk in de trip trap te klappen. Net in bad ook! Leuk leuk leuk!!

Slapen is prut trouwens maar goed, dat was bij alle decemberkinderen geloof ik he rond dit tijdstip ;)

Verder alles goed met iedereen? Lara morgen jarig toch?
Sinder

Bericht door Sinder »

ooh ja leuk is dat hè! Zoya is dol op muziek en als iets ook maar enigszins een ritme heeft, gaat ze klappen en swingen, zo schetig!

Hier gaat het slapen eigenlijk heel erg goed, toevallig dat ze vanavond onrustig is...Denk wel dat ze weer verkouden aan het worden is, we zijn allemaal echt al wéken aan het kwakkelen, maar goed dat het vakantie is.
Rijntje
J&J SANTORINI

Bericht door Rijntje »

Hier ging slapen slechter slechter slechter, maar sinds gisteren opeens een stuk beter en vandaag gaat tot nu toe ook goed, want ze is nog niet wakker geweest (normaal ergens tussen 22 en 23; gister "pas" om 1.30). Ben benieuwd. Ik ga gauw slapen, we zijn wat laat nog wakker, omdat we Lara's cadeau nog in elkaar moesten zetten (ze krijgt een Little Tikes ding, wat vooral Emma wel erg op prijs zal stellen aan het begin, maar ach :D).

O Lara is ook gek op klappen, gevolgd door op het boze bolletje :D. En ze zwaait nu sinds een tijdje ook gericht/bewust. Eerder zwaaide ze ook wel, maar eigenlijk alleen bij het raam, zoals we doen als we haar brengen bij t kdv. Nu zegt ze er ook DA bij en ook als iemand Dag ofzo zegt, begint ze nu te zwaaien en DA te zeggen).
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Marian
J&J TEXEL

Bericht door Marian »

Gefeliciteerd met Lara! Fijne dag vandaag.

Leuk hé, al die dingen die ze na gaan doen. Ik was vergeten hoe leuk ik het vind, die eerste twee jaar.

Marit probeert zich overal aan op te trekken, met als enige gevolg dat ze telkens op haar achterhoofd valt omdat ze haar voeten vooruit schuift en haar billen optilt. Ik loop dus regelmatig een zeer verdrietig meisje te troosten.
Marian, mama van Amber (11-08-03) Jasmijn (13-04-05) Rowan (06-04-07) en Marit (21-11-09)
Liesbeth

Bericht door Liesbeth »

Gefeliciteerd Rijntje met Lara. Hier wordt er niet gezwaaid, geklapt en woorden herkennen we al helemaal niet. Wel zijn het twee echte ontdekkertjes: sinds gisteren zijn de keukenkastjes ook al niet veilig meer.

Slapen gaat echt slecht, nadat we net een paar nachten maar 1 of geen voedingen gehad hadden. Ik hoop dat het een kort sprongetje is ofzo iets.

Straks gaan we met familie pannenkoeken eten alvast voor de verjaardag!
AnnemiekD
J&J MAURITIUS

Bericht door AnnemiekD »

Hoera en gefeliciteerd voor Lara!
Ook alweer 1 jaar!

Wat worden de kindjes groot he!

Ik kan zo ontzettend genieten van haar. We zijn afgelopen midweek met ons gezinnetje naar hof van saksen geweest. Iedere dag lekker gezwommen, ze genoot ervan. En vooral de glijbaan vond ze prachtig, maar dan vooral om er tegenop te klimmen.

Ze word zo groot, ze loopt nog niet los, maar ik denk dat het niet lang meer duurt. Ze kan wel van zit naar staan komen, en dan die enorme grijns op haar gezichtje als ze helemaal los staat. Prachtig.

Het slapen is minder, al moet ik zeggen dat het in het in ons weekje weg wel heel goed ging, maar sinds we thuis zijn is het weer minder. Ze komt meestal nog wel 2 tot 4 x voor een voeding, alhoewel het zal meer mama-honger zijn, voeding heeft ze echt niet meer nodig natuurlijk. Helaas is het vaak brullen als ik haar weer terug leg, daar kan ik flink van balen, maar het is niet anders.....
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Liesbeth schreef:Slapen gaat echt slecht, nadat we net een paar nachten maar 1 of geen voedingen gehad hadden. Ik hoop dat het een kort sprongetje is ofzo iets.
Echt alsof je het over Liv hebt! Precies zo!
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Dorien schreef:
Liesbeth schreef:Slapen gaat echt slecht, nadat we net een paar nachten maar 1 of geen voedingen gehad hadden. Ik hoop dat het een kort sprongetje is ofzo iets.
Echt alsof je het over Liv hebt! Precies zo!
Nou Liv heeft ineens 2 kiezen erbij! Keek vanochtend eens in haar mondje (vorige week telkens in de gaten gehouden maar ik voelde en zag niet) en voila, twee stukken van kiezen, de helft van de kies door zeg maar. Weer in tweetallen dus. De kiezen boven is ze nu dus mee bezig. voelde wel al telkens harde plekken en ze wilde ineens geen korstjes meer en at zo moeilijk... Weer opgelost ;)

Hoe is het bij jullie.

Liesbeth, jouw jongens al bijna 1!!!

Ik merk dat ik steeds melancholischer wordt. Liep maandag de hoge trap op bij de bso waar Finn alleen in de kerstvakantie naar toe ging. Vorig jaar liep ik daar met megabuik en haalde ik Finn op vlak voordat Liv geboren werd (met achteraf al weeen al dacht ik dat het een paar steken waren ;) ) Och wat een snelle bevalling heb ik toch gehad.

En dan ons meisje al een jaar aan de borst. Zucht, wat kan ik toch genieten van haar als ze ligt te drinken. Hoewel ik het spuugzat ben om de nachten zo gebroken te hebben (ach went ook wel...) maar op het moment dat ze dan ligt te drinken en dan dat ijskoude (ieks) handje op mijn borst en mmmmmmmmmmmmm geluidjes. smelt!
Marian
J&J TEXEL

Bericht door Marian »

Liv al kiezen?? Ik denk dat ik met Marit echt meteen aan een kunstgebit kom, ze heeft nog steeds alleen maar 2 ondertanden. ::wink: De boventanden zie ik al een week of drie goed zitten, maar ze komen maar niet door.

En verder gaat ze staan in bed en trekt ze zich aan mij op als ik op de bank zit met haar. Dat is echt heel snel voor een kind van mij ::lol:
Ze slaapt ook bijna iedere nacht door, dus ik begin eindelijk een beetje uitgerust te worden.
Nog steeds GenietenGenieten met haar.....
Betje
J&J HAWAII

Bericht door Betje »

Hier is het genieten even ver te zoeken helaas. Ik hoop maar dat het kiezen zijn of op zijn minst een paar tanden (hij heeft er nu 8, welke zijn er dan aan de beurt?). Ik heb het KDV vandaag afgezegd omdat hij alleen maar rondgedragen wil worden en gaat huilen zodra je hem neerzet. Hij wil niet slapen, vannacht hebben we paracetamol gegeven maar zelfs toen ging het erg moeizaam. En dat nu al 3 nachten lang :(
Nu ligt hij een beetje te jammeren in bed, maar hij is echt moe. Het is natuurlijk vooral zielig voor hem, maar wij worden er ook heel erg zat van. Ik prijs me gelukkig dat het vakantie is trouwens en Peter ook vrij is. Moet er niet aan denken dit alleen te doen.
Maar ik wil mijn vrolijke jongetje gauw weer terug :'(
Meisje '06, Jongen, '09 Jongen '15
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Och sterkte Betje! Hier ook een ziek meisje. Hoge koorts en gister van het kdv op moeten halen. Numaar hopen dat iedereen opknapt voor de kerst. Sterkte met Victor! Ik denk echt kiezen hoor. Hier ook 8 tanden en daarna de kiezen.
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Noujaaaaaaaaaaaaaaaa wat mijn meisje nu weer doet! Ze stapt een ietsiepietsie beetje langs de bank! Ze stond 5 minuten geleden aan de ene kant van de bank en is nu bijna aan de andere kant van de 3,5 zitter :)

Leuk leuk leuk!!
Betje
J&J HAWAII

Bericht door Betje »

Haha! Ze is lekker aan het inhalen he? Beterschap ook voor je meisje...
mies-noe

Bericht door mies-noe »

hoera...me sgatje is vandaag 1 jaar oud!!

allemaal fijne kerstdagen toegewenst

xxjes miesje
AnnemiekD
J&J MAURITIUS

Bericht door AnnemiekD »

Gefeliciteerd met je mannetje!!! Hieperdepiep Hoera!

En die Liv, die doet aan een inhaalslag zeg! Ze heeft het goed te pakken ineens, dat groter worden.

Ach en Victor, ik kan me voorstellen dat dit slopend is.

De nachten hier zijn ook zo mega onrustig, ik hoop dat dat niet te lang meer zal duren, want het breekt me aardig op.
Ik had woensdag buikgriep, gelukkig had ik een lieve schoonmoeder die de meiden meenam, en ik heb werkelijk de hele dag geslapen. Rond 17 uur eruit en om 20 uur er weer in, sliep zo weer verder.
Ik denk dat alle gebroken nachten en moeheid er even uitkwam.

Maar goed, verder dan die rotnachten mogen we niet klagen, ze is zo'n lekkere lachebek. Wel een snotverkouden lachebek, maar ja...wie is dat niet in deze tijd van het jaar.

Mensen: vrolijke kerstdagen.....!!!
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

mies-noe schreef:hoera...me sgatje is vandaag 1 jaar oud!!

allemaal fijne kerstdagen toegewenst

xxjes miesje
Heeeeeeeee gefeliciteerd! Had niet in de gaten dat hij ook de 24e jarig was (tijd voor een handtekening mies ;) )
mies-noe

Bericht door mies-noe »

dank je annemiek en dorien :notworthy:

hier alles ok,sd loopt als snelle jelle,maar nog net niet los,wel t hele huis door langs allle muren,stoelen,tafels enz..
en vanmorgen moets ik ff snel wat pakken en was vergeten t trap hekje te doen,zat ie opeens op de 7e tree.me hart begaf t zowat man.,oehff!!
hij kan nu echt zelf van benee naar boven lopen,scheeld me echt veel getil hoor,sterker nog hij wil niet eens omhoog getild worden!!hihi

snachts gaat t goed,hij drinkt eigenlijk altijd de laatste voeding rond 18:15 en ligt 18:30 in bed!en komt eigenlijk altijd wel rond 5 uur,moet zeggen zodra ik m hoor loop ik er heen,geen gedoe want als ik m voed weet ik dat ik daarna probleem loos verder kan slapen tot zo 7 uur half 8!!

maar al nu 3 nachten komt hij veel eerder,,2 nachten geleden kwam ie om 3 uur,ik had zoiets van uh,,maar hup voeden en verder slapen,gister nacht was t half 2 en dacht,,ok ik laat je,maar na 10 min was ik t al zat en hup gevoed,maar om 6 uur was ie weer klaar wakker.,van8 dacht ik,zolang e-j en ro nald niet wakker worden van het gezeur en gehuil laat ik m gewoon..
van8 was t dus half 1..en ik dacht echt nee jochie zolang jij t niet op t krijsen gaat zetten laat ik je,,niemand anders in huis werd er wakker van,dus ik liet m gewoon,25 min heeft tie gezeurd,geroepen,gehuild(niet echt huilen huilen hoor)dan weer ff liggen,dan weer staan enz enz,,maar na 25 min gaf ie het op,en vanmorgen rond 7 uur werd ie pas weer wakker,dus gewoon zonder voeding van 18:15 tot 7:00..dus denk echt dat dat snachts pure aandachts vragerij hier is/was..

ik hou mezelf nu voor alles voor 4 uur snachst negeer ik (zoalng t niet echt huilen is)
heb t al eens eerder gedaan en na 2 nachtjes wist tie het wel weer dat tie voor 5:00 geen aandacht kreeg!!

dikke kus :D
Liesbeth

Bericht door Liesbeth »

Gefeliciteerd Miesje!
Betje
J&J HAWAII

Bericht door Betje »

Gefeliciteerd Miesje! En inderdaad, fijne feestdagen voor jullie allemaal. Een jaar geleden zag onze kerst er nog heel anders uit he? Ik zat toen te janken in bed met overproductie en spruw. :)
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Betje schreef:Gefeliciteerd Miesje! En inderdaad, fijne feestdagen voor jullie allemaal. Een jaar geleden zag onze kerst er nog heel anders uit he? Ik zat toen te janken in bed met overproductie en spruw. :)
hahaha ja inderdaad. Ik zat nog met mega dikke buik! Gek he!
EskilE

Bericht door EskilE »

Miesje, proficiat! Wat worden onze kleintjes groot he?
Vorig jaar idd. .... Liep ik me druk te maken over het feit dat mijn hele fa
Ilie " voor mijn gemak" bij mij kwam met kerst. Ik hoefde alleen maar voor het eten en drinken te zorgen - ach meid. Maak het niet te ingewikkeld he? Grrrr. Dat hebben we nu beter voor elkaar. Morgen noorse zalm, verser kan niet. Kouder ook niet geloof ik ;)
Liesbeth

Bericht door Liesbeth »

Dorien schreef:
Betje schreef:Gefeliciteerd Miesje! En inderdaad, fijne feestdagen voor jullie allemaal. Een jaar geleden zag onze kerst er nog heel anders uit he? Ik zat toen te janken in bed met overproductie en spruw. :)
hahaha ja inderdaad. Ik zat nog met mega dikke buik! Gek he!
ik lag in het ziekenhuis :(

Voor iedereen: mooie kerst!
Sinder

Bericht door Sinder »

Betje, hier ook zo, alleen dan al 6 nachten lang. De enige manier om haar rustig te krijgen is de hele nacht aan de borst. Dat doet ze dus al 6 nachten en ik slaap dus al 6 nachten bijna niet. Ik ben zo moe! En overdag slaapt ze heel goed en heel makkelijk. Ze is wel voor de eerste dag koortsvrij nu. Ze is heel snotterig en die longen klinken nog niet ok. Ik ben het echt zat.

Ik heb ook veel teruggedacht aan vorig jaar, want op deze dag werd ze opgenomen. Ik vierde kerst in het ziekenhuis met haar, mijn mannen missend. Gelukkig zijn we nu samen thuis, alleen is ze nu ook ziek én heeft ze een kras op haar andere wang!
GEK!
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Gabi en Betje, hoe is het met jullie? En met Zoya en Victor?

Ik ben al de hele dag een beetje huilerig. Morgen is het dan echt zo ver.... ben al de hele dag een beetje foto's aan het bekijken enzo. Zucht. Ze wordt echt echt 1 jaar. Wat een jaar zeg en ik ben vooral zo blij dat ik het zo intens heb ervaren want dat had ik bij Finn helemaal niet omdat ik toen een postnatale depressie had.

Vanmiddag heel emo liep ik de stijle trap van de vakantiebso naar boven. Vorig jaar op maandag rond 5 uur liep ik daar ook naar boven met mijn dikke buik, beetje menstruatieachtige krampen (voorweeen dacht ik, hahaha was gewoon al begonnen maar wist ik veel ;) )

nou zo kan ik nog wel even doorgaan ;)
Betje
J&J HAWAII

Bericht door Betje »

ik probeer het reactie te plaatsen maar lukt niet??
Betje
J&J HAWAII

Bericht door Betje »

oh, een onzin reactie wel.
nog eens proberen

Hey Dorien, lief dat je er naar vraagt. Vannacht en gisternacht ging het goed. Het stomme is alleen dat ik na een paar hele slechte nachten zelf ook slecht slaap, dus de eerste goede nacht heb ik er niet echt van geprofiteerd maar ik was al lang blij dat Victor lekker lag te slapen. Het was echt zó zielig.
Er is trouwens nog geen kies door, voel wel een harde bobbel, maar hij eet weer, slaapt goed en is vrolijk.

Gek he, zo een jaar later... Ik ben bezig met Emma's fotoboek en ben nu ook zo rond zijn geboorte. Wat lijken ze op elkaar en wat was hij toch een schattig babytje :)
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

Betje schreef:ik probeer het reactie te plaatsen maar lukt niet??
huh? Klinkt gek
Betje
J&J HAWAII

Bericht door Betje »

Dorien schreef:
Betje schreef:ik probeer het reactie te plaatsen maar lukt niet??
huh? Klinkt gek

Ja het duurt dan eeeeeindeloos en dan krijg ik een bericht dat 'ie iets wil opslaan op mijn harde schijf.
AnnemiekD
J&J MAURITIUS

Bericht door AnnemiekD »

Dorien, hoe herkenbaar hoe je de dagen ervoor zo aan het mijmeren kan zijn hoe het een jaar geleden was en hoe je er toen voor stond. Ik had het ook zo sterk. Ik hoop dat jullie morgen een hele gezellige dag zullen hebben, het blijft een speciaal getal, die 1. Geen enkel ander jaar is zo ingrijpend als een 1e levensjaar voor een kind en zijn/haar moeder.

Fijn dat Victor ook een beetje beter slaapt, zo hoort het ook he!
Rosalyn sliep afgelopen nacht ook een stuk beter dan de nachten van daarvoor. Hopelijk vannacht ook....het blijft aanmodderen, die nachten....
Sinder

Bericht door Sinder »

hier nog steeds zo zo maar wel ietsje verbetering. Eergisteren haast een normale nacht met 3 keer voeding en voor de rest slapen. Gisteren nog wel 2 uurtjes lopen spoken met veel gehoest. Nu heb ik haar net gevoed, hopelijk tukt ze weer even door. OVerdag slaapt ze dus geweldig en vanochtend heeft ze tot 9.30 geslapen!!!!! Dat doet ze dan niet als we weekend hebben hè! Tut!
Ik heb trouwens wat foto's geplaatst in het fototopic.
Maar eh Dorien, mijmer lekker verder en voor morgen heel veel plezier met de verjaardag van je babymeisje!
Betje
J&J HAWAII

Bericht door Betje »

Ik kan je foto's niet vinden Gabi, heb je een linkje?

Jammer dat de nachten nogsteeds niet echt lekker gaan. Victor was vannacht 2 keer wakker en begon de dag om 6.20 uur. Het irritante is dat ik weer heel slecht heb geslapen. Tot een uur of 3 steeds maar een beetje half in slaap voor mijn gevoel. Gisterochtend was mijn uitslaapdag en heb ik tot 10.40 uur!! geslapen. Zou het daardoor komen? Dat ik gewoon uit mijn slaapritme raak daardoor? Ik heb het ook vaak na een hele slechte nacht :(

Dorien, ik ga je even in je eigen draadje feliciteren :D
Sinder

Bericht door Sinder »

Het onderwerp is FOTOBOM!

wat rot Betje dat jij nu niet lekker slaapt. Geen idee waardoor het komt, misschien omdat je nog 'alert' ligt te wezen na die slechte nachten? Wij hadden vannacht weer een normale nacht en toetje ligt nu ook nog te slapen! En gisteren overdag ook veel geslapen, lijkt ook wel alsof ze wat in te halen heeft. Nou dat heb ik ook nog! :lol:

Dorien, fijne dag hoor! Had je al gefeliciteerd in het verjaardagsdraadje van Liv.
mies-noe

Bericht door mies-noe »

dorien gefeliciteerd met je meissie,ik wens julie een fijne dag toe!

hier alles ok,alleen is sd WEER zo verkouden dat het drinken niet zo fijn gaat,en ik echt pijn heb door dat miljoen keer aanhappen per drink beurt!maar ach dat gaat ook wel weer over he!

weet je nog dat ik vertelde dat ik sd vrige week gewoon ff heb laten doen sachts(normaal kwam ie altijd rond 5 uur snachts om ff te drinken en dat vond ik prima,immers was de laaste voeding om 18:15..maar hij kwam steeds eerder en eerder!)nou sinds die nacht(sinds zn verjaardag dus,,hihi)slaapt hij gewoon van 18:15 laaste voeding(18:30 slapen)tot zo 6:45-7:00 door zonder wakker te worden!helemaal top dus!
Rijntje
J&J SANTORINI

Bericht door Rijntje »

Dorien gefeliciteerd met Liv!! (er zal ook wel een draadje zijn, zal ik zo even zoeken :D)

Ik heb verder niets gelezen hier, zag dat er wel flink gepost was. Als ik binnenkort wat meer tijd heb (maak), zal ik even bijlezen.
Mama van Emma (nov 07) en Lara (dec 09)
Marian
J&J TEXEL

Bericht door Marian »

Nog net op tijd: Dorien, gefeliciteerd met de verjaardag van Liv!
Hebben jullie een leuke dag gehad?

Wat gaat het toch allemaal snel, zeg...
Dorien
J&J MALEDIVEN

Bericht door Dorien »

dankjewel voor felicitatie's! Gek he! Meisje is 1!!!
Ze is alleen niet te genieten! Uurtje is ze gezellig en dan begint de ellende. Volgens mij komt er weer een kies aan en is ze wat snotterig maar pffffff en maar vrullen. Liefst de hele dag op schoot zitten met speen! Echt ik moet alles uit de kast halen om het een beetje gezellig te houden en dat in combi met nachten die weer rampzalig zijn zeg ik: moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Verder stapt ze nu echt lekker langs de tafel en in de box, is geen schuifelen meer. We gebruiken een hoop zoethoudertjes hier. Rozijntjes zorgen er voor dat ik een klein beetje kan koken in de middag ;)

Ze baalt voornamelijk ook van het geit dat ze dus constant gaat staan maar dat na een tijdje zat is en niet kan of wil gaan zitten en het dus op een brullen zet. Nou brullen is het niet maar jammeren meer. Vreselijk vermoeiend! (voor haar ook waarschijnlijk maar echt lekker veel slapen zit er niet in ;) )

Verder lijkt ze net een walrus af en toe met al dat geluid dat ze produceert. Je lacht je echt rot! Wat een geluid kunnen ze produceren he?
AnnemiekD
J&J MAURITIUS

Bericht door AnnemiekD »

Hebben jullie nog een gezellige dag gehad Dorien?
en wat is Liv snel met haar kiezen zeg!
hoe vlug Rosalyn was met haar tanden (1e met 4 maanden) zo is er nu nog geen kies te zien. Er word heel wat afgekwijlt maar geen spoor van een kies te zien.

Oh en dit moet ik kwijt: Rosalyn kan nu 4 tot 6 stappen los....
Ze is zo trots, vanmorgen de 1e 3 stapjes los, en nu doet ze niks anders. Ik denk dat ze binnen een paar dagen zal lopen.
Het lopen vind ik altijd zo'n bijzonder iets, ik kan daar zo trots op zijn.
Misschien leert ze morgen echt los lopen of nieuwjaarsdag. Leuk, leuk, leuk.
De andere 2 meiden hadden ook een speciale dag: Victorine leerde los lopen op valentijnsdag en Elize op 1e paasdag, dat vergeet je dus nooit meer....grappig.
Sinder

Bericht door Sinder »

oh dat is leuk Annemiek! Wat speciaal!
Sinder

Bericht door Sinder »

*zucht* mijn kleine meisje heeft na 3 koortsvrije dagen wéér koorts. Nu maar eens naar de HA gegaan. Oorontsteking en AB. Arm kind.
Marian
J&J TEXEL

Bericht door Marian »

Ach Gabi, ze pikt ook telkens van alles mee hé. Niet leuk, ik hoop dat de AB snel aanslaat.

Mijn kleine meisje was echt bang voor het vuurwerk, ze zat helemaal te trillen als ze iets zag of hoorde, het is ook de eerste die er niet doorheen heeft geslapen.
Ik mocht haar ook niet loslaten, dat leverde alleen maar meer gehuil op.
Hoe ging de jaarwisseling bij jullie?
Plaats reactie