Roze wolk, heel herkenbaar. Hier was hij regelmatig wat grijs maar sinds een half jaar is het hier een en al roze

Nou Liv heeft ineens 2 kiezen erbij! Keek vanochtend eens in haar mondje (vorige week telkens in de gaten gehouden maar ik voelde en zag niet) en voila, twee stukken van kiezen, de helft van de kies door zeg maar. Weer in tweetallen dus. De kiezen boven is ze nu dus mee bezig. voelde wel al telkens harde plekken en ze wilde ineens geen korstjes meer en at zo moeilijk... Weer opgelostDorien schreef:Echt alsof je het over Liv hebt! Precies zo!Liesbeth schreef:Slapen gaat echt slecht, nadat we net een paar nachten maar 1 of geen voedingen gehad hadden. Ik hoop dat het een kort sprongetje is ofzo iets.
hahaha ja inderdaad. Ik zat nog met mega dikke buik! Gek he!Betje schreef:Gefeliciteerd Miesje! En inderdaad, fijne feestdagen voor jullie allemaal. Een jaar geleden zag onze kerst er nog heel anders uit he? Ik zat toen te janken in bed met overproductie en spruw.
ik lag in het ziekenhuisDorien schreef:hahaha ja inderdaad. Ik zat nog met mega dikke buik! Gek he!Betje schreef:Gefeliciteerd Miesje! En inderdaad, fijne feestdagen voor jullie allemaal. Een jaar geleden zag onze kerst er nog heel anders uit he? Ik zat toen te janken in bed met overproductie en spruw.