Ik dacht al dat je dat bedoelde. Pittig lijkt me dat en voor mij onmogelijk met 2. Bij mij komt dat ook zeker wel voor maar dan gelukkig redelijk om en om. Probeer je het wel om haar weg te leggen als ze slaapt of als ze moe lijkt te worden?mama van W schreef:Snel even antwoorden: ze slaapt overdag steeds bij mij dus in mijn armen of draagdoek, soms even in de auto in de maxi cosi; nooit in haar park of bed.... zal de buitenhuisjes eens bekijken! edit: je kan die enkel huren zie ik?
Chabeli: Super dat je op vakantie bent geweest. klinkt goed! Fijn dat S aar zo goed slaapt en dat je je uitgerust voelt. Leuk dat ze zich zo ontwikkelt met kletsen en tijgeren. Leuk voor mij om te lezen wat er aan zit te komen over een hele tijd. Ik hoop dat je baat gaat hebben bij de hulp. Ik vind hat wel heel goed dat je het serieus neemt en dat je niet direct weer aan het werk bent gegaan. Dat is (klinkt gek) vaak al een heel grote stap of de grootste stap. Hoe was je gesprek dinsdag?
Hier gaat alles zijn gangetje denk ik. Ik zie steeds meer verschillen tussen de dames. Voral qua slapen. E vi slaapt echt al door van half 10 tot kwart voor 7. A nouk dronk bv vannacht nog 2 keer. Wat een verschil he. Overdag slaapt A nouk tijden achter elkaar. E vi slaapt dan juist heel onrustig. Op zich mooi om die verschillen te zien. Aan de andere kant kan ik dan ook niet echt bijslapen

Op het moment ben ik eigenlijk stikjaloers. Mijn vriend is met I ris op crechereisje. Ik vind het soms wel erg lastig dat de bv mij zo veel meer thuis houdt. En ja we oefenen bijna elke dag een flesje maar dat lukt nog niet echt.